جلسه هماهنگی بیست و یکمین همایش دوچرخه سواری شهرستان بناب با عنوان بناب شهر دوچرخه ایران برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز جلسه هماهنگی بیست و یکمین همایش دوچرخه سورای بناب با عنوان ” بناب شهر دوچرخه ایران” با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بناب برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با تاکید بر اینکه توجه به ورزش همگانی موجب افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آلودگی محیط زیست می شود، اظهار داشت: برگزاری همایش های ورزشی همگانی می توانند در جهت توسعه استفاده مردم از وسایل نقلیه پاک مانند دوچرخه به عنوان وسیله ای پاک برای محیط زیست موثر باشند.

رفیعی فراهم ساختن زیر ساخت های مورد نیاز برای دوچرخه سواری در سطح شهر را ضروری دانست و گفت: باید امکانات بیشتری فراهم شود تا دوچرخه سوران بتوانند با راحتی در سطح شهر با دوچرخه تردد کنند.

وی با اشاره به بیست و یکمین همایش دوچرخه سواری بناب گفت: این همایش باید نتایج خوبی به دنبال داشته باشد و پس از آن تعداد دوچرخه سوران در سطح شهر بیشتر از گذشته شود.

مقام عالی دولت در بناب در پایان فرهنگ استفاده درست از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه را مهم دانست و گفت: متاسفانه آمار تصادفات درون شهری بناب بسیار زیاد است که بخش عمده ای از این تصادفات مربوط به دوچرخه سوران بوده است و متاسفانه تعدادی جان خود را از دست داده اند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی