مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: امسال بیش از 28 هزار دانش آموز بنابی در کلاس های درس حاضر می شوند.

به گزارش انعکاس بناب، لحظه شماری برای اجرای پروژه مهر همزمان با باز گشایی مدارس در سراسر کشور به عنوان یک حرکت عظیم در جهت امر تعلیم و تربیت در حال شمارش معکوس است که علاوه بر آموزش وپرورش ۸۰ میلیون والدین در سراسر ایران قدم هایی برای ر سیدین به پایان این ماراتون برمی دارند.

مدیر آموزش و پرورش بناب صبح امروز در جلسه نشست خبری بااصحاب رسانه در مورد اقدامات و عملکرد آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت: از تیر ماه ۹۸ طی جلسات و کارگروه های متعددی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفته است تا بتوانیم با بهترین شرایط به اسقبال ماه مهر برویم و سهمی عظیم در عرصه علم ودانش داشته باشیم.

قهرمانی با اشاره به این نکته که امسال کمبود معلم نداریم افزود:  هفتادنیروی معلم جدید وارد عرصه تعلیم وتربیت شده اند وخوشبختانه هیچ کلاس درسی در شهرستان بناب بدون معلم نخواهد ماند.

وی افزود :در سطح استان بیش از هزارو۵۵۰  نفرحق التدریس از طریق کانال نهضت سواد آموزی یا مدارس پیش دبستانی و سرباز معلم جذب آموزش وپرورش شده اند واین جذب نیرو با عنایت خداوند و همت مدیر کل استان صورت گرفته که تا کنون هیچ ارگان واداره ای نتوانسته تا این میزان جذب نیرو داشته باشد.

قهرمانی با بیان اینکه امسال بیش از۲۸ هزار دانش آموز بنابی همزمان با اول مهر وارد مدارس می شوند، اظهار داشت:در سال تحصیلی جدید سعی خواهیم کرد علاوه بر تحصیل به سلامت وبهداشت دانش اموزان توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بناب از اجرای برنامه های فرهنگی واجتماعی همزمان با باز گشایی مدارس خبر داد وگفت: برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در دهم مهر ماه ، برنامه های مربوط به هفته دفاع مقدس در سطح مدارس، طرح حکمت بازسازی عتبات عالیات در قالب دل نوشته های دانش آموزان واولیاء و فرهنگیان ، طرح دهان و دندان برای پایه های ششم و هفتم به صورت رایگان، ارایه سالن های ورزشی به صورت رایگان برای مدارس دولتی از جمله این برنامه ها هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش استان و همه همکاران عرصه علم و دانش گفت:رتبه بندی معلمین و همکاران امسال برای ایجادانگیزه در جهت بهتر و بهینه شدن بحث تعلیم وتربیت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ زهرا احمدین