صبح امروز گروه های جهادی سپاه ناحیه بناب به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این دیدار با بیان اینکه ۷۲ کروه جهادی در این شهرستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: این گروها از اقشار مختلف جامعه اعم از پزشک، استاد دانشگاه، بازاریان و غیره تشگیل می شوند و هر کس بر حسب توانایی خود به مردم کمک می کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه بیش از ۵۰ خانه محروم در سطح شهرستان توسط گروهای جهادی ساخته شده است، گفت: علاوه بر این ها ۳ غسالخانه در روستاها ساخته و ۱۸ مزار شهدا بازسازی شده اند.

وی با اشاره به حضور فعال گروه های جهادی بناب در مناطق سیل زده کشور گفت: بسیجیان بنابی جز اولین گروه هایی بودند که جهت کمک به سایر هموطنان به استان های ایلام، مازنداران و کرمانشاه شتافتند و برخی از آن ها حدود یک ماه در آنجا ماندند و به مردم خدمت رسانی کردند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه جهاد یکی از واجبات دینی ما محسوب می شود، گفت: کار شما جوانان عزیز همان جهادی است که شهدا برای دفاع از کشورشان انجام دادند لذا  فقر زدایی و محرومیت زدایی نیز یک نوع جهاد است که شما جوانان در راه رضای خدا انجام می دهید.

امام جمعه بناب با بیان اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی یک اردوگاه الهی بود، گفت: این خواست خدا بود که جنگ را پیش روی ما قرار داد تا هوشیار باشیم و دوست و دشمنان خود را بشناسیم.

وی افزود: اقتدار و عزت امروز ایران در سایه ۸ سال جنگ تحمیلی به دست آمده است و در واقع این جنگ بود که ما را آبدیده کرد و ایران را مقتدر و قدرتمند در دنیا نشان داد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی