عصر امروز مراسم یادواره شهدای دیزج بناب به همت حوزه مقاومت بسیج شهید باکری در این محله برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام رستم ممی زاده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان در سال ۵۹ در زمانی که کشور در هیاهوی تغییر حکومت بود و نیروی های نظامی ساماندهی نشده بودند به کشور ما حمله کردند که اگر شجاعت و فداکاری های شهدا نبود ما پیروز جنگ نبودیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به جنگ اخیر عربستان با حزب الله یمن اظهار داشت: بیش از ۷ هزار نفر از نیروهای رژیم سعودی اسیر نیروهای حزب الله یمن شدند که برخی بزرگان آن را فتحی بزرگ همانند فتح خرمشهر می دانند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان امروز با جنگ اقتصادی و فرهنگی سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، افزود: دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی نخبگان کشورمان را هدف گرفته اند و در همین راستا مانع ذاه اندازی اینترنت ملی کشور شده اند تا به ضربه بزنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب وحدت و یکپارچگی ملی را نیاز کشور در مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: کشور ما با فرهنگ شهادت شناخته می شود و عده ای سعی دارند عقاید و افکار عمومی مردم را از دفاع از وطنشان دور کنند که قطعا شکست خواهند خورد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی