در آئين تجليل از خيران امنيت استان آذربايجانشرقي از دكتر فاضل مديرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب تقدير شد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب طی مراسمی که در آستانه هفته نیروی انتظامی در استانداری آذربایجانشرقی برگزار شد استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت، بر استفاده از ظرفیت جامعه خیران و جلب مشارکت عمومی در حوزه امنیت تأکید کرد.
دکتر محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد استانی مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی، اظهار داشت: آذربایجان شرقی به‌رغم موقعیت ویژه سیاسی و جغرافیایی، یکی از استان‌های پاک و امن کشور است و پشت پرده این امنیت و آرامش، زحمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی افزود: ماموران تلاشگر نیروی انتظامی با جان و دل وارد معرکه شده و خطر را به جان خریده‌اند و همه مردم باید قدردان تلاش‌های این عزیزان باشند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جلب مشارکت مردم در حوزه تأمین نظم و امنیت عمومی، گفت: خوشبختانه ساختار این کار فراهم شده و همه باید کمک کنیم تا عموم مردم بویژه جامعه خیران نسبت به مشارکت در تأمین امنیت احساس مسئولیت کنند.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: موفقیت نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت، نیازمند امکانات و تجهیزات مناسب است و امیدوارم با همراهی و مشارکت خیران بتوانیم بخشی از نیازهای نیروی انتظامی استان را تأمین کنیم.
در این جلسه که جمعی از مدیران نیروی انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، صاحبان صنایع و خیران استان نیز حضور داشتند، از دو نفر از خیران حوزه امنیت تجلیل شد و لوح و یادمان توسط دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجانشرقی به دکتر فاضل مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اهدا شد.
شایان ذکراست که مجتمع فولاد صنعت بناب که به عنوان بزرگترین شرکت بخش خصوص فولاد در حال فعالیت است، در یکسال اخیر شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه در تمامی حوزهای تولید و فروش، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی بوده است و در این زمینه در مسائل زیست محیطی و فرهنگی اجتماعی اقدامات موثری صورت گرفته است.

انتهای پیام/