صبح امروز بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری استان با شعار بناب شهر دوچرخه ایران با حضور پر شور مردم بناب و مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شرکت کنندگان در این همایش بزرگ مسیر ابتدای خیابان امام خمینی (ره)، از مقابل اداره ورزش و جوانان تا پارک بزرگ فدک بناب به فاصله ۷ کیلومتر  را به صورت دسته جمعی و با شور و شعف خاصی رکاب زدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مردم بناب بابت حضور پرشور در این همایش گفت: حضور چندین هزار نفر در این همایش نماینگر این است که مردم بناب دوچرخه را دوست دارند و همین موضوع باعث شده تا این شهر را شهر دوچرخه ایران بنامند.

ایوب بهتاج برگزاری این طور همایش ها را موجب افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: از تمامی مسئولان شهرستان و حامیان این همایش کمال تقدیر و تشکر داریم و امیدواریم این همایش ها در گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله پاک برای محیط زیست و همچنین کمک به ورزش قهرمانی دوچرخه سواری استان موثر باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش حضور این تعداد شرکت کننده در این همایش را موجب خرسندی دانست و گفت: از قدیم بناب را شهر دوچرخه می دانند و حضور پرشور مردم خود نشان دهنده علاقه ذاتی این شهر به دوچرخه است.

اعزازی دئر پایان توجه بیشتر مسئولان به ورزش دوچرخه سواری در این شهرستان را مهم دانست و گفت: مردم بناب از دوچرخه نه تنها به عنوان یک وسیله ورزشی بلکه به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کنند که نشان از فرهنگ بالای مردم غیور این شهرستان است.

در پایان این همایش بیش از ۶۰ دوچرخه و ده ها هدیه ورزشی دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی