نماینده مردم بناب در جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید بر اینکه همه در برابر قاون یکسان هستند، گفت: برخورد با آقازادگان متخلف موجب رونق کشور می شود که در این راستا در مجلس از قوه قضاییه حمایت جدی خواهیم کرد.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی با جدیت از مبارزه با فساد حمایت می کنیم، اظهار داشت: مردم انتظار دارند با فساد چه دانه درشتان و چه سایر افراد برخود جدی شود که خواسته ای کاملا به حق است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی سالم سازی در محیط های اجرایی کشور را بسیار مهم دانست و گفت: اگر با آقا زادگانی که به راحت فساد می کنند و منافع کشور را به خطر می اندازند برخورد جدی شود نظام ما رونق پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: درنظام جمهوری اسلامی ایران، همه در برابر قانون مساوی هستند و هر کس در هر پست و جایگاهی خطایی مرتکب شود باید پاسخگوی اعمال خود شود و قانون نیز باید جدیت با آن برخورد کند.

اعزازی فساد در داخل کشور را به مراتب خطرناک تر از تهیدات آمریکا و سایر دشمنان دانست و گفت: فساد در داخل نظام ، کشور را به راحتی را نابود خواهد کرد و اگر به موقع با آن برخورد جدی و قاطع شود انقلاب و و در نتیجه کشورمان پیشرفت خواهد کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کشور تمام هستی خود را از مردم و ولایت فقیه دارد، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر نشان داده است در پیشبرد اهداف خود و منافع ملتش با هیچ کشوری تعارف ندارد.

انتهای پیام/ داود زیبائی