انعکاس بناب در راستای ادامه رسالت محرومیت زدایی خود، دلنوشته دردناک یک دختر نیازمند بنابی را جهت کمک خیرین منتشر کرد.

به گزارش انعکاس بناب، قبل از انتشار این دلنوشته صحت گفته های این دختر بنابی دقیق بررسی و توسط نهادهای حمایتی مورد تایید می باشد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّ اَعفَی النّاسِ مَن عَفا عِندَ قُدرَتِهِ (بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد)

سلام

من (م.آ) در یک خانواده فقیر و پدری معلول و مریض زندگی می کنم و از آنجایی که توفیق خداوند شامل حال بنده بوده است توانسته ام جزو نفرات برتر با معدل ۱۹/۸۰ در طی هر سال باشم. من در شرکت در کلاسهای کنکوری دچار مشکل می شوم و امیدوارم که با کمک خداوند و حمایتهای شما بتوانم آنها را برطرف کنم.

سالهاست به خاطر اینکه مادرم لباسها را با دست های مهربانش می شوید خیلی ناراحت می شوم. ای کاش که وضع مالی من در حدی بود که اجازه نمی دادم دستهای مادرم این همه رنج بکشد. سرویس بهداشتی ما در وضعیت مناسبی نیست و خیلی وقتها از اینکه می بینم پدر معلولم و مادرم اذیت می کشند، ناراحت می شوم.

هم سن و سالهای برادر کوچکم همه دوچرخه دارند، کاش در این سرمای زمستان به جای نداشتن سرویس مدرسه حداقل یک دوچرخه داشت که با آن رفت و آمد می کرد.

من هم مانند سایر بچه ها دلم می خواهد در برطرف کردن خوراک و پوشاک و مواد غذایی دچار مشکل نشوم. حالا از شما حامیان و خیران عزیز خواهشمندم که به کمک خداوند تعالی پشتیبان من باشید تا من هم مانند سایر دانش آموزان دچار مشکلات نشوم و برای جامعه یک فرد مفید باشم.

من هم قول می دهم که آن محبت های مهربانه شما را هیچ وقت فراموش نکنم و دعایتان کنم. و نیز قول می دهم اگر در آینده فرد مفیدی شدم من هم مثل شما دست دیگر بچه ها را بگیرم و همیشه دعاگوی شما باشم.

باتشکر. م.آ

همشهریان گرامی، برآورده کردن آرزوهای این دختر بنابی نیازمند کمکها و همت مهربانه شماست، انعکاس بناب آماده دریافت کمکهای شما برای برطرف کردن آرزوهای این دختر نیازمند بنابی می باشد؛  هزینه های زیر تقریبی برآورد و به تا رسیدن به سقف نسبت به جمع آوری کمکها تلاش خواهیم کرد.

یک دستگاه لباسشویی: کمترین قیمت ۴ میلیون تومان

یک دستگاه دوچرخه برای برادر کوچک: ۱/۵ میلیون تومان

ساخت سرویس بهداشتی: ۲/۵ میلیون تومان

هزینه تهیه کتب کمکی کنکور: ۵۰۰ هزار تومان

جمع هزینه آرزوها: ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گفتنی است، تمامی تراکنش های مالی جهت اطلاع همشهریان و کمک کنندگان در کانال خبری انعکاس بناب منتشر و اقلام تهیه شده نیز هنگام تحویل رسانه ای خواهد شد.