فرماندار بناب با تاکید بر اینکه نرخ تاکسی های درون و برون شهری هیچ گونه تغییری نخواهند داشت، گفت: مردم هر گونه تخلف و یا گران فروشی در سطح بازار را اطلاع دهند.

امین رفیعی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، با تاکید بر اینکه پس از تغییرات ایجاد شده در قیمت های بنزین هیچ گونه افزایش نرخ تاکسی وجود نخواهد داشت، اظهار داشت: طبق تصمیمات گرفته شده از سوی دولت برای تاکسی ها بنزین سهمیه بندی در نظرگرفته شده است لذا بر همین اساس هیچ گونه افزایش نرخ تاکسی درون شهری و برون شهری در این شهرستان نخواهیم داشت.

فرماندار بناب با بیان اینکه تمامی اجناس خوراکی و غیر خوراکی تغییر قیمتی نخواهند داشت، تصریح کرد: طبق قانون تمامی قیمت های اجناس موصب شده می بایست بر روی کالا درج شود که در غیر این صورت تخلف و خلاف قانون است.

وی افزود: تمامی اکیپ های بازرسی اعم از ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرانت حکومتی، شبکه بهداشت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی مکلف شده اند نظارات های خود در سطح بازار بیشتر از گذشته کنند و در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و یا کم فروشی طبق قانون با فرد متخلف برخود کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه بهای نان به هیچ عنوان تغییر پیدا نکرده است، گفت: تمامی نانوایان سطح شهرستان موظف هستند قیمت مصوب نان را به صورت چاپ شده در معرض نمایش قرار بدهند تا عموم مردم از قیمت قانونی انواع نان مطلع گردند.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه قیمت های جدید انواع گوشت دام به زودی اعلام می شود، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری شبکه دامپزشکی در حال بررسی اعلام قیمت های جدید هستند که تا ۳ روز آینده این قیمت به صورت کاملا شفاف اعلام خواهد شد.

رفیعی در پایان گفت: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و یا تخلف موضوع را از طریق شماره ۱۲۴ به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آن ها رسیدگی و با افراد متخلف طبق قانون برخورد شود.

انتهای پیام/  داود زیبائی