مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام ایران هستی و دستاوردهای خود را مدیون بسیج و تفکر بسیجی است، گفت: بسیح در طول 40 سال انقلاب موجب پیشرفت کشور در تمام عرصه ها شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رستم ممی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در تاریخ ۵ آذر سال ۱۳۵۸ در دومین انقلاب یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلای ایران امام خمینی (ره) بسیج در این کشور تشکیل یافت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت: بسیج از زمان ظهور اسلام وجود داشت و حضرت محمد (ص) نیز با بهره بری از تفکر بسیجی توانست مردم را در مبارزه با بت پرستی و شرک به خداوند به پیروزی برسد.

وی افزود: بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) امامان معصوم بعد از ایشان سعی بر گسترش تفکر بسیجی در دنیای اسلام داشتند که قیام امام حسین (ع) به عنوان نمادی از تفکر بسیجی در طول تاریخ اسلام  به شمار می آید و بعد واقعه عاشورا مسلمانان معنای واقعی بسیج را بهتر درک کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ممی زاده با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستی و دستاوردهای خود را مدیون بسیج و تفکر بسیجی است، تصریح کرد: این بسیج بود که زمینه را برای پیروزی انفلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی به وجود آورد و در ۸ سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل تمامی دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کرد و اجازه نداد وجبی از خاک کشور به دست دشمنان کشور بیافتد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناببا بیان اینکه بسیج در طول ۴۰ سال انقلاب در تمام عرصه ها موجب پیشرفت کشور شده است، گفت: بسیج در زمان جنگ به حالت نظامی تبدیل شد و در حال حاضر در راستای سازندگی کشور، تولید علم و همچنین محرومیت زدایی در حال فعالیت است تا در هر شکلی به نظام و انقلاب اسلامی ایران کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب بسیج کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است، گفت: امسال بسیج باید عملکرد ۴۰ ساله خود را به نمایش و از آن دفاع کند که تمام مردم و حتی دنیا از موفقیت های بسیج آگاه و آن را تحسین می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رستم ممی زاده  در پایان تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و پیشرفت روزافزون کشور را  گسترش تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: اگر با تفکر بسیجی و اطاعت از فرامین ولایت فقیه جلو برویم و فریب توطئه های دشمنان را نخوریم آینده بسیار خوبی پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ داود زیبائی