به مناسبت آغاز هفته بسیج مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در بناب غبارروبی، غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای بناب  با حضور بخشدار مرکزی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان بناب برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های والای شهدا و امام راحل(ره) تجدید عهد و پیمان کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این مراسم با بیان اینکه هفته بسیج بهترین زمان جهت به نمایش درآورن دستاوردهای بسیجیان در طول ۴۰ سال انقلاب است، گفت: بسیج در تمام عرصه ها موجب پیشرفت کشور شده است و در حال حاضر در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی به خوبی ایفای نقش می کند.

سرهنگ عمران دوستی با بیان اینکه در طول هفته بسیج بیش از ۱۵۰ برنامه رد سطح شهرستان برگزار می شود، گفت: از تمام مردم و مسئولان ادارات درخواست داریم در این مراسمات حضور پررنگی داشته باشند.

وی در پایان تفکر بسیجی را تنها راه مقابله با دشمان کشور عنوان کرد و گفت: تا زمان که مردم و مسئولان و وحدت و تفکر بسیجی در کنار هم باشند دشمنان نمی توانند توطئه های خود بر علیه این کشور را اجرایی کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی