صبح امروز جلسه شورای اداری بناب همزمان با هفته بسیج با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه و مسئولان شهرستان در فرمانداری بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سردار رحیم نوعی اقدم در این جلسه با بیان اینکه بسیج عامل اصلی برتری فیزیکی و غیر فیزکی کشور در مواجه با توطئه های دشمنان به شمار می رود، اظهار داشت: امسال بسیج وارد چهلمین سالگرد تشکیل خود به رهبری امام خمینی (ره) در ایران شد و همه بر این واقف هستیم که تمام دستاوردها و پیشرفت های کشور مدیون بسیج هستیم.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای تشکیل انقلاب با ادبیات و تفکر بسیجی در برابر دشمنانی ایستادگی کردیم که هم قسم شده اند انقلاب اسلامی ایران را کنار بگذارند تا همانند گذشته اموال و منابع این کشور را به غارت ببرند.

 فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در جنگ با حزب الله لبنان گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی یکی از قوی ترین ارتش های دنیا را در اختیار دارد اما نمی تواند حریف حزب الله لبنان شود چراکه جوانان حزب الله با تفکر بسیجی و اطاعات فرامین رهبر خود سید حسن نصرالله در مقابل دشمن خود ایستادگی می کنند.

سردا نوعی اقدم بسیج را نماد و تابلوی معرفی شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: شهدای بسیجی انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را فدای انقلاب کردند تا امروز کشورشان به عنوان یکی از امن ترین و قدرتمندترین کشورهای دنیا باشد تا دشمنان جرات حمله به این کشور را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در چندین سال اخیر روسای جمهور آمریکا مانند اوباما و همین ترامپ بارها دستور حمله نظامی به ایران را صادر کرده اند اما دکترین نظامی آن ها این موضوع را که ایران دارای قدرت نظامی بسیار بالا و مقاومت نهفته است را مانع این حملات دانسته و به روسای خود گوشزد کرده اند که در حوزه نظامی حریف کشور قدرتمند ایران نمی شوند.

این مقام نظامی ارشد با اشاره به تاثیر مثبت انقلاب اسلامی در تحولات منطقه خاورمیانه گفت: قدرت های دنیا مانند آمریکا سعی داشتند بشار اسد رئیس جمهور سوریه را کمتر از ۵ روز کنار بگذارند اما رهبر انقلاب در همان ابتدا اعلام کرد که آمریکا و سایر قدرت های جهان دراین خصوص هیچ غلطی نمی توانند بکنند و حالا بعد چند سال دیدم که با قدرت جمهوری اسلامی ایران آن ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند و این نشان از اقتدار و بزرگی ایران در جهان است.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه آمریکا آمریکا تنها با هدف حفظ منافع خودش در منطقه حضور دارد و با ایران دشمنی می کند، گفت: آمریکا هیچ گاه دلسوز ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران نبوده و نخواهد بود و اگر روزی دیدید که بین ایران و آمریکا ملایمت و دوستی ایجاد شده است بدانید انقلاب آمریکایی شده است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به قدرت نظامی ایران و دستاوردهای به دست آمده در ۴۰ سال اخیر گفت: نیروهای نظامی ما امروز از سلاح ساخت داخل استفاده می کنند و در برخی حوزه ها به دستاوردهای رسیده ایم که باورش برای دنیا تعجب آور است که نمونه آن میتوان به قدرت موشکی کشور اشاره کرد که هر مکانی به راحتی میتواند هدف خود در صدها کیلومتر خارج از مرزها را به راحتی منهدم کند.

وی در پایان تنها را حفظ اقتدار و عزت کشور را نیازمند حفظ روحیه و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: دشمنان منتظرند تا ما در وحدت و بسیج خود سست شویم تا بتوانند ضرباتی به انقلاب وارد کرده و با ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت و دولت بین ان فاصله انداخته تا اهداف شوم خود را عملی کند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی