تعزیرات حکومتی بناب با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی بازرسی های مشترکی در راستای کنترل قیمت ها و مبارزه با هر گونه گران فروشی و کم فروشی در سطح شهرستان انجام می دهند.

به گزارش انعکاس بناب، تشدید نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با محوریت تنظیم بازار مرغ و گوشت در سطح شهرستان در راستای برنامه تشدید نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با محوریت تنظیم بازار مرغ در سطح شهرستان، گشت مشترکی با حضور روسای ادارات تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت بناب و بازرسان اداره صمت و شبکه دامپزشکی و رئیس اتحادیه قصابان در سطح شهر بناب برگزار گردید.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب در حاشیه این بازرسی ها در گفتگو با انعکاس بناب، اظهار داشت: در این بازرسی که به‌منظور برخورد با متخلفین احتمالی انجام شد برای دومین روز متوالی از واحدهای مرغ ‌فروشان و قصابی ها مستقر در سطح شهر بناب، بازرسی به‌عمل‌آمد و برای برخی از افراد متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این بازرسی ها از بیشتر واحد های قصابی و مرغ فروشی سطح شهرستان بازدید و بازرسی به عمل آمد، تصریح کرد: با  واحدهای صنفی گوشت فروشی و توزیع مرغ متخلف برخورد قانونی شد و گوشت های های غیر مجاز معدوم سازی شدند.

رضا رستمی با تاکید بر اینکه تمامی مرغ فروشان و قصابی ها موظف هستند گوشت و مرغ را بر حسب قیمت اعلام شده از سوی اتحادیه توزیع کنند، گفت: در حال حاضر مرغ مصرفی درسطح شهرستان با نرخ ۱۲ هزار ۹۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

در پایان رضا رستمی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب در پایان گفت: تعزیرات حکومتی همواره دست کسبه و صنوف منصف و قانونمدار را به گرمی می فشارد اما در جای خود دست سودا گران و دلالانی که با ارزاق مردم ناجوانمردانه بازی می کنند از سفره مردم کوتاه خواهیم کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی