مدیر عامل شرکت تعاونی فرش دستباف روستایی شهرستان بناب از پرداخت تسهیلات 4 درصد به قالیبافان بناب و حومه خبر داد.

سید جواد هاشمی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، از تفاهم نامه همکاری با صندوق کار آفرینی امید جهت پرداخت وام اشتغال به تولید کنندگان و بافندگان خانگی فرش خبر داد و گفت: شرایط به صورت مشارکتی با همکاری صندوق کارآفرینی امید خواهد بود و به ازای آورده تعاونی ۳ برابر آن به اعضای شرکت وام پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت تعاونی فرش دستباف روستایی شهرستان بناب با بیان اینکه کل تفاهم نامه ۶۰ میلیارد ریال است، گفت: این تسهیلات به صورت قالیبافی خانگی تا ۳۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳ ساله و سود ۴ درصد و اقساط یک ماهه تا یک ساله قابل تنظیم جهت پرداخت است.

وی افزود: برای تولید کنندگان دارای پروانه تولید یا غیر متمرکز تا سقف یک میلیارد ریال با بازپرداخت چهار ساله با سود ۴ درصد و شرایط بازپرداخت آن از یک ماه لغایت یک ساله قابل تنظیم است تا متقاضیان بتوانند به راحتی از این تسهیلات استفاده کنند.

بازرس اتحادیه فرش دستباف روستایی استان با تاکید بر اینکه این تسهیلات به صورت آسان و بدون هیچ گونه واسطه ای در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت: این وام ها در جهت اشتغال و یا تثبیت اشتغال شهرستان از حوزه قالیبافی انجام می گیرد و پیش بینی می شود تا پایان سال ۳ میلیارد پرداختی تسهیلات داشته باشیم.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه این تسهیلات زمینه اشتغال برای ۹۵۰ را فراهم خواهد کرد، گفت: از آقای امین رفیعی فرماندار بناب و آقای اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و سایر عزیزانی که کمک کردند این تفاهم نامه بسته شود تا این تسهیلات به قالیبافان بناب و حومه پرداخت شود کمال تقدیر و تشکر را داریم.

مدیر عامل شرکت تعاونی فرش دستباف شهرستان بناب در پایان با تأکید بر اینکه این طرح تنها تا پایان قرارداد ادامه دارد، اذعان داشت: همشهریان می توانند از همین امروز نسبت به بهره مندی از این تسهیلات اقدام کنند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۷۷۳۰۰۲۹ و ۰۹۱۴۹۲۱۰۹۶۹ تماس حاصل فرمایید.

انتهای گزارش/ داود زیبائی