غرفه مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي متافو تهران مورد استقبال گرم بازديد كنندگان قرار گرفت.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو ( فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و رخته گری، سازندگان قطعات و تامین کنندگان مواد اولیه ) که با حضور مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار شد به کار خود پایان داد.

شانزدهمین نمایشگاه متافو توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار گردید که مجتمع فولاد صنعت بناب در این دوره از حضور خود در این نمایشگاه، میزبان میهمانانی از کشورهای مختلف و شرکت های داخلی ، تجار، بازرگانان، پیمانکاران، مصرف کنندگان محصولات فولادی و تامین کنندگان مواد اولیه و … غیره بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد.

استقبال بی سابقه از محصولات این مجتمع در حالی انجام می شود که استراتژی و برنامه ریزی مدیران شرکت در راستای افزایش تولید و صادرات موفقیت چشمگیری را داشته است و بیشترین میزان رشد صادرات فولاد در بین شرکت های فولادی کشور در سالجاری و ارائه محصولی با کیفیت در قالب سبد کامل محصولات فولادی باعث شده تا جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان داخلی و خارجی ایجاد شود.

شایان ذکر است که در این نمایشگاه ۲۹۷ شرکت داخلی و ۸۵ شرکت خارجی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، چین، امارات، فرانسه، هند، اسپانیا، سوئیس، انگلیس، ترکیه، اتریش، مکزیک، استرالیا، سوئد، روسیه و ژاپن حضور داشتند.

روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع فولاد صنعت بناب از حضور و استقبال تمامی میهمانان و بازدید کنندگان از غرفه این مجتمع در طی مدت زمان برگزاری نمایشگاه ، کمال تشکر و قدردانی را به عمل می آورد.