فرماندار بناب ظهر امروز به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب با هدف بررسی مشکلات و کمبودها به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و به صورت سرزده نحوی خدمات رسانی از بیماران بستری شده را بررسی کرد.

گفتنی است: در این بازدید اکثر بیماران بستری شده در بخش های مختلف از نحوه برخورد پرسنل و دریافت خدمات پزشکی ابراز رضایت کامل داشتند و برخی از بیماران که سایر شهرها به بناب آمده بودند وضعیت خدمات پزشکی در بناب را بهتر از شهرهای همجوار توصیف کردند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه با شیوع آنفلوانزا، بیمارستان امام خمینی (ره) در آماده باش کامل به سر می برد، اظهار داشت: خوشبختانه از نظر امکانات و پزشکان متخصص در این بیمارستان کمبودی وجود ندارد و تمامی پرسنل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

دکتر نادر منتظر با اشاره به اینکه همزمان با فصل سرما تمام کشور درگیر آنفلوانزا شده است، گفت: این ویروس به دلیل تغییرات ژنتیکی کار درمان و تولید دارو را بسیار سخت می کند و افرادی مانند خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری های خاص بیشتر در معرض خطر این بیماری هستند و غالبا به افراد سالم تاثیر چندانی ندارد.

وی تصریح کرد: البته از همشهریان گرامی درخواست داریم تمامی نکات بهداشتی را تا پایان فصل این بیماری رعایت کنند و از دست دادن های زیاد، روبوسی، استفاده از وسایل شخصی خوداری کرده و سایر نکات را عایت کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی