عصر روز یکشنبه مدیر کل سازمان صنعت و معدن استان با هدف بررسی مشکلات از واحدهای تولیدی فولاد شهرستان بناب بازدید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، حبیب امین زاده در پایان این بازدید با تاکید بر اینکه بناب به عنوان یکی از قطب های تولید فولاد استان و شمال الغرب کشور است، اظهار داشت: این بازدید سرزده باهدف بررسی مشکلات و گفتگو با مدیران فولاد صنعت، فولاد ظفر و فولاد حدید بناب انجام شد تا از نزدیک علاوه بر دیدن مجموعه های کاری آن ها درد و دل  آن ها را بشنویم.

مدیر کل سازمان صنعت و معدن استان با اشاره به پیشرفت خوب احداث مجتمع فولاد حدید گفت: این مجموعه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و بیشتر دستگاه و کارهای اصلی آن انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری این مجتمع به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به وضیعت مجمع فولاد صنعت بناب گفت: اصلی ترین مشکل این مجتمع تولید فولاد بدهی های از قبل انباشته شده است و همین بدهی ها و سودهای بانکی حاصل از آن موجب فشار بر روی این مجموعه شده است.

امین زاده افزود: سعی خواهیم کرد با رایزنی با بانک های طلبکار از مجموعه فولاد صنعت بناب با روش های مختلف مانند تقسیط و غیره تا حدی فشار را را از این مجموعه کم کنیم تا شاهد روند رو به رشد این مجموعه در آینده باشیم.

مدیر کل سازمان صنعت و معدن استان در پاین با اشاره به وضعیت خوب فولاد ظفر بناب گفت: این مجموعه تولیدی مکشل خاصی ندارد و تنها دغدغه مدیران آن گردش نقدینگی و سرمایه ثابت است که سعی خواهیم کرد با کمک مسئولان استان این مشکل را برای این مجموعه قوی و خوش حساب حل کنیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی