فرماندار بناب تکریم ارباب رجوع را از مهمترین وظایف پرسنل ادارات عنوان کرد و گفت: حرف زدن و مطرح کردن مشکلات از مسئولان از ساده ترین خواسته های مردم است که می بایست به این موضوع احترام گذاشته شود.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی در این جلسه با اشاره به وضیعت اقتصادی و سیاسی کشور و فشارهای وارد شده از سوی دشمنان انقلاب بر این کشور اظهار داشت: در حال حاضر کشور در برهه ای از زمان قرار دارد که مسئولان به می بایست با مدیریت دقیق و سنجیده در در صدد حل مشکلات شهر و کشور باشند.

فرماندار بناب ارتباط هر چه بیشتر ادارات با یکدیگر را خواستار شد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات اکثر پروژ ه ها می بایست در قالب کارگروه و مشارکت تمام ارگانها انجام شود که در غیر این صورت اتمام پروژه ها در زمان مقرر غیر ممکن خواهد بود.

رفیعی یکی از مهمترین وظایف مسئولان و پرسنل ادارات را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: گوش کردن به حرف و خواسته های مردم از ساده ترین خواسته های آنها است که روسای و پرسنل نهاد های دولتی و غیر دولتی می بایست با روی خوش با ارباب الرجوع برخورد و از تمام پتانسیل های موجود در جهت حل مشکلات آنها استفاده کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر این که حمایت از تولید داخل و سرمایه گذاران از اصلی ترین رسالت های دولت تدبیر و امید است، اذعان کرد: تمامی ادارات موظف هستند از سرمایه گذاران متقاضی در این شهرستان حمایت کامل کنند و در صورت عدم اختیارات لازم در حل مشکل سرمایه گذار، موضوع را در جلسه ستاد رفع موانع تولید و اشتغال شهرستان مطرح کنند.

فرماندار بناب با تاکید براین که مسئولان و مدیران ادارت می بایست به صورت ۲۴ساعته در حوزه خدماتی خود فعالیت داشته باشند، گفت : مسئولان نباید ساعت فعالیت خود را به وقت اداری محدود کنند و در طول شبانه روز در خدمت مردم و رفع مشکلات شهرستان باشند.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره اتخابات مجلس یازدهم در شهرستان بناب، همزمان با سراسر کشور گفت: فرمانداری وظیفه برگزاری و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد و قطعا هیچ گونه اقدامی خارج از چارچوب قانون و مشخص شده را اجرا نخواهد کرد و با هر گونه رفتار و اقدامی که سلامت انتخابات را بر هم بزند بر خود جدی و قانونی خواهیم کرد.

رفیعی هر گونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران و پرسنل اداری را خلاف قانون عنوان کرد و گفت: برای اولین بار شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان بناب دایر شده است و قطعا اگر مشخص شود کارمندی از دولت با بودن مستندات تخلفی انجام داده باشد، بنده به عنوان فرماندار اواین نفری خواهم بودکه  با وی برخورد کرده به شعبه تخلفات ارجاع داده خواهد شد.

انتهای گزارش/ داود زیبائی