مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با سخنرانی دکتر جمالپور با حضور گرم اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر سید عبداله حجتی در این مراسم با اشاره به اهداف فتنه ۸۸، گفت: هدف اصلی ایجاد کنندگان فتنه ۸۸ اصل نظام و تضعیف ولایت و رهبری بود، برنامه ریزیهای دقیقی از سوی دشمنان خارجی و داخلی با رهبری آمریکا برای براندازی نظام صورت گرفته بود، اما بیداری و هوشیاری ملت ایران حماسه ۹ دی را رقم زد و فتنه را خاموش کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با بیان اینکه مردم در فتنه ۸۸ فریب نخوردند، افزود: وقتی ملت ایران هویت اصلی دشمنان را به خوبی درک کردند بپا خواسته و با ولایت رهبری و آرمانهای انقلاب تجدید دوباره و محکم بستند، بنابراین لازم است در این برهه زمانی دوست و دشمن را بشناسیم و از حماسه ۹ دی درس عبرت بگیریم.

دکتر میکائیل جمالپور نیز در ادامه این مراسم با مقایسه شرایط بحرانی جنگ تحمیلی با فتنه ۸۸، گفت: به نظر شخصی خودم بحران فتنه ۸۸ بدتر و پرهزینه تر از جنگ تحمیلی بود؛ در واقع حق و باطل و انقلابی وضدانقلابی ها از هم جدا شدند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی موجب اتحاد ملت ایران شد اما فتنه ۸۸ اتحاد ملت را درهم شکست، تصریح کرد: در داخل کشور ما چنان نامردانی داریم که از داعش بدترند که باید مواظب این فتنه های داخلی باشیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به هدف اصلی فتنه ۸۸، گفت: در طول تاریخ همیشه فتنه ها با دروغ و تهمت شروع شده است؛ فتنه ۸۸ نیز به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد تا اصل نظام و رهبری را خدشه دار کنند، اما عاشورا ضربه سنگینی به فتنه گران زد و خیلی از معترضان در این روز از فتنه جدا شدند و تنها کسانی ماندند که با نظام مشکل داشتند.

گزارش تصویری از داوود زیبائی

انتهای پیام/ش