مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی بناب در مصلی اعظم بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، مردم مومن و متدین بناب مثل گذشته با حضور پرشور خود در مراسم بزرگ روز بصیرت (۹ دی) بار دیگر با رهبر فرزانه و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

سردار نوعی اقدم در این مراسم با اشاره به حوادث اخیر آبان ماه سال ۹۸، گفت: این توطئه نیز در ادامه فتنه سال ۸۸ کاملا از سوی دشمنان داخلی و خارجی برنامه ریزی شده بود و به نوعی می خواستند به بهانه گران شدن بنزین کشور را به آشوب بکشند.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه شیوه گران کردن بنزین کاملا خائنانه بود، گفت: ما مردم با گران شدن بنزین مشکلی نداریم بلکه با شیوه اجرای آن مخالف هستیم، آقای رئیس جمهور با این اقدام غلط به ملت ایران دهن کجی کرد.

وی افزود: جای بسی تاسف است که آقای روحانی می خندد و می گوید من از گران شدن بنزین خبر نداشتم!! واقعا مردم را چه فرض کرده اید؟ چرا به این مردم دروغ می گویید؛ آقای رئیس جمهور! سرویسهای امنیتی عربستان یک روز قبل خبر داشتند که بنزین گران می شود، بعد شما با تمام وقاهت می خندید و می گویید من هم صبح جمعه فهمیدم بنزین گران شده است!

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با تاکید بر اینکه ما در انقلاب مشکل نداریم بلکه در انتخاب مشکل داریم، گفت: ما در کشور به تغییرات اساسی نیاز داریم و تا زمانی که اگاهانه انتخاب نکنیم و برای یک شام رای خود را نفروشیم، مشکلات کشور حل نخواهد شد، بنابراین در انتخابات مجلس به فردی رای دهیم که از جنس خود مردم بوده و دلسوز این نظام و انقلاب باشد.

گزارش تصویری از حسین جعفریان

انتهای پیام/ حسین جعفریان