فرماندار بناب با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت جهت تشریح عملکرد 41 ساله انقلاب است، گفت: تمامی ادارات سطح شهرستان در این ایام سعی کنند عملکرد حوزه های خود را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسع ستاد دهه فجر شهرستان بناب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امسال نیز همانند سالیان گذشته به کوری چشم دشمنان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه بیشتر نسبت به سالیان قبل برگزار خواهیم کرد.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات و خدماتی که در طول این ۴۱ سال انجام شده است می بایست برای مردم تشریح شود، گفت: تمامی نهادهای دولتی می بایست در ایام دهه فجر اقدامات انجام ضشده در دستگاه خود برای این شهرستان را از راه های مختلف برای مردم تشریح کنند.

وی با بیان اینکه تنها هدف و رسالت کارگزاران دولت خدمت به مردم است، تصریج کرد: در طول این ۴۱ سال با وجود تمامی فشارها و تحریم های نفس گیر از سوی دشمنان علی الخصوص آمریکا، نظام توانسته خدمات خوبی را به ملت بدهد و کشور در تمام عرصه ها پیشرفت چشمگیری کرده باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر امسال با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران شهرستان گفت: تمامی ادارات و سایر نهادهای دولتی در این ماه می بایست برگزاری هر گونه مراسم در حوزه خود را با فرمانداری هماهنگ کنند تا از این مراسمان سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی نشود.

انتهای پیام/ داود زیبائی