زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور امروز رأس ساعت 9 و 33 دقیقه صبح امروز به صورت پایلوت در مدرسه دخترانه ملاصدرا با حضور مسئولان شهرستان به صدا درآمد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدنه ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت: کشور ایران پس از پیروی انقلاب اسلامی ایران، عزت و اقتدار خود را در جهان به دست آورد.

فرماندار بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی را برای این کشور به ارمغان آورده است، گفت: در طول ۴۱ سال اخیر کشور در تمام عرصه ها رشد چشمگیری داشته است و امروز جهانیان ایران را به عنوان کشوری قدرتمند می شناسند.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگ ترین رویدا قرن به حساب می آید که این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) به وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه همه در قبال پیشرفت کشور و انقلاب مسئول هستیم، گفت: از دانش آموزان به عنوان نسل های جدید انقلاب انتظار داریم با تلاش مضاعف در عرصه تحصیل به پیشرفت کشور و تولید علم کمک کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی