ظهر امروز بازرسی مشترکی با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت،تعزیرات حکومتی و همچنین حضور کارشناسان شبکه بهداشت از داروخانه های سطح شهر بناب انجام شد.

به گزارش انعکاس بناب، حبیب خان بابایی در حاشیه این بازرسی اظهارداشت: این گشت مشترک در راستای کنترل ونظارت برعملکرد داروخانه های سطح شهر بخصوص برخورد با گرانفروشی احتکار و کم فروشی صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تمامی داروخانه های سطح شهر بناب تحت نظارت و ذربین اداره صمت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان قرار دارند، تصریح کرد: در این بازرسی چند تخلف در داروخانه ها و لوازم تجهیرات پزشکی فروشان مشاهده شد و در این خصوص به آن ها برخورد و تذکرات لازم داده شد.

وی در خصوص کمبود ماسک و سایر وسایل بهداشتی در داروخانه ها و سایر مراکز بهداشتی گفت: با توجه به هشدارهای وزات بهداشت سطح درخواست و خرید مردم بخصوص در اقلامی مانند ماسک و ژل شستشو بسیار زیاد شده است و همین موضوع موجب کمبود این وسایل در سطح شهر شده است.

خان بابایی افزود: قطعا دولت تمامی تمهیدات لازم در خصوص تامین لوازم بهداشتی در سطح کشور را کرده است و به زودی ماسک و سایر وسایل بهداشتی به وفور و با قیمت بسیار مناسب در سطح شهر در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و قطعا جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان حفظ آرامش و همکاری مردم در خصوص مشکل کمبود وسایل بهداشتی را مهم دانست و گفت: گره بسیاری از مشکلات بادست خود مردم باز می شود و اگر همشهریان سعی بر خرید حجم بالای وسایل بهداشتی نکنند در عرض مدت بسیار کوتاه وضعیت به حالت اول و عادی باز خواهد گشت و هیچ کمبود مشاهده نخواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی