نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: مردم از برخی بی‌عدالتی‌ها و فقدان استراتژی‌ها ناراحت هستند و مجلس یازدهم باید اعتبار و جایگاه از دست رفته مجلس را احیا کند.

به گزارش خبرگزاری انعکاس بناب به نقل از فارس و تبریز، احمدعلیرضا بیگی عصر امروز در نشست خبری خود اظهار کرد: نگاهی به موضوعات چند سال گذشته و کارکردهای قوه قضائیه نشان می‌دهد، رویه‌ای که آقای رئیسی توانسته قوه قضائیه را به نقطه امید مردم تبدیل و رضایت خاطر مردم را فراهم کند.

وی با اشاره به وظایف و تکالیف قوه قضائیه افزود: هر کدام از اتفاقاتی که در دوران ریاست ابراهیم رئیسی افتاد جایگاه و اعتبار این قوه را افزایش داد.

بیگی از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان در ارتباط با انتخابات مجلس یازدهم نیز یاد و تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان دوره دهم مجلس با شاخصه‌های شورای نگهبان انطباق کامل نداشته و رد صلاحیت‌های شورای نگهبان از هر دو جناح سیاسی کشور افسانه نفوذ ناپذیری بررسی برخی چهره‌های صاحب نفوذ را پایان داد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: خیلی‌ها سعی کردند ردصلاحیت‌ها را سیاسی قلمداد کنند؛ اما باید بپذیریم رد صلاحیت‌ها فارغ از هرگونه سیاسی کاری بود که این امر به ارتقاء جایگاه شورای نگهبان کمک کرد.

وی متذکر شد: نباید فراموش کنیم که مجلس در راس امور قرار دارد؛ چه خاطراتی که از عملکرد قدرتمند مجلس در دوره‌های قبل در ذهن مردم نقش بسته، اما عملکرد ضعیف مجلس دهم همه این اعتبار و قدرت مجلس را زیرسووال برد.

بیگی در عین حال خاطرنشان کرد: با این اوصاف از مجلس یازدهم انتطار می‌رود عملکردی که نشان می‌دهد بر مبنای تحقق انتظارات مردم باشد.

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: مردم از برخی بی‌عدالتی‌ها و فقدان استراتژی‌ها ناراحت هستند و مجلس یازدهم باید اعتبار و جایگاه از دست رفته مجلس را احیا کند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد به دولت مجال دهیم و تا خرداد ۱۴۰۰ تحمل کنیم تا انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، در شهریور دولت جدید پای کار آید به سال ۱۴۰۱ می‌رسیم که سال پایانی مجلس یازدهم است و در واقع هیچ کاری نباید بکنیم!