فرماندهی انتظامی شهرستان بناب ازکشف 37 کيلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ “سهراب شفقی “در تشریح این خبر اظهار داشت:در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه و پشتیبانی اطاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت فردی که بصورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کرد مطلع شده و موضوع را در دستور کار عملیاتی قرار دادند.
وی در ادامه افزود: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودرو وی با هماهنگی های لازم، خودرو قاچاقچی را در یکی از محورهای  شهرستان مراغه شناسایی و توقیف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: دریک عملیات غافلگیرانه  خودرو سمند سورن حامل مواد مخدر توقیف و متهم دستگیر و  در بازرسی دقیق از خودرو مربوطه مقدار ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شده  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی بناب در پایان با بیان اینکه سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر بوده، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمامتر با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می نماید و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/جعفر کریم زاده