شهروندان بنابی از وضعیت فاجعه بار زیرگذر بابالار بناب اظهار گلایه می کنند و انتظار دارند شهردار بناب اینبار به این منطقه رسیدگی کند.

به گزارش انعکاس بناب، معضل ساخت بدون فکر مهندسی و رها کردن طرح ها در مواقعی نه تنها دردی از مردم دوا نمی‌کند، بلکه باری بر دوش آن‌ها می‌شود. زیرگذر معروف به بابالار به عنوان یکی از مسیرهای مواصلاتی بناب، به دلیل  نداشتن زیر ساخت مناسب و خرابی آسفالت، رفت و آمد برای مردم را دچار مشکل کرده است.

یکی از ساکنین این منطقه به خبرنگار ما گفت: یکی از بزرگترین مشکلات این زیر گذر تجمیع آبهای سطحی به داخل زیر گذر است، وقتی بارندگی اتفاق میفتد آبهای سطحی اطراف زیر گذر مستقیم به زیر گذر سرازیر می شود، که در نتیجه آن عبور مرور از این مسیر کاملا با مشکل مواجه می شود.

نانوایی که در کنار این زیر گذر فعالیت دارد، می گوید: گرد خاک شدید حاصل از عبور و مرور کامیونها از بالای زیرگذر کل مردم این منطقه را گرفتار کرده است، چندین سال است اهالی پی در پی به شهرداری مراجعه می کنند تا مشکل اینجا را برطرف کنند، اما گوش شنوایی نیست و همچنان ما گرد و خاک می خوریم.

یکی از شهروندان بنابی که هر روز چندین بار از این زیر گذر رد می شود، می گوید: کنار قبرستان بابالار انباری و باغ دارم، به غیر از بنده خیلی از شهروندان هستند که روزانه از این مسیر تردد می کنند، مسیر برگشت به داخل شهر واقعا فاجعه است، کافیست از این دست اندازها رد شوی قطعا خودرو صدمه خواهد دید؛ پیشنهاد می کنم شهردار با خودروی شخصی خود یکبار از این مسیر رد شود تا حال روز شهروندان را بهتر درک کند.

یکی دیگر از اهالی این منطقه با اظهار تاسف بابت عدم رسیدگی به اطراف این زیر گذر، می گوید: این زیر گذر هیچ تابلوی راهنمایی ندارد، چندین بار اتفاق افتاده خودروهایی که سقف بلندی دارند از اینجا رد شده و با برخورد با سقف زیرگذر گرفتار شده اند، چرا باید این اتفاقات بیفتد؟ آیا مقصر مردم هستند؟ یا شهرداری؟ بارها استشهاد محلی امضا کردیم و مشکلات این منطقه را گوشزد کردیم اما هیچ وقت توجهی نکردند!

در خاتمه از شهردار بناب انتظار می رود، به صدای همشهریان ندایی دهد و معظلات مهم شهرستان را با اولویت بندی برطرف کند.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده