فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب در پیامی ضمن تشکر از زحمات اعضای شورا‌ها نهم اردیبهشت را به تمامی شوراهای شهر و روستا تبریک گفت.

به گزارش انعکاس بناب، در این پیام آمده است:

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دوچندان گردید.

بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا را به همه عزیزان خدوم وپرتلاش اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر شهرستان بناب تبریک عرض نموده بر خود وظیفه میدانم از پیگیری، تلاش، مساعدت‌های ارزنده شما در پیشبرد اهداف همه جانبه توسعه شهری و روستا‌ها در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی وتولید و اشتغال و مشارکت مردم در رفع مسایل و مشکلات که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بوده است تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین جا دارد مجدد از خدمات ارزشمند شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر بناب در ارج نهادن به ارزشهای انقلاب اسلامی، از جمله ساخت و نصب تندیس بزرگ شهید سردار سلیمانی در بناب، نام گذاری بزرگراه میدان امام علی تا میدان معلم به نام این سردار رشید اسلام، نام گذاری میدان پاسداران و دیگر خدمات ارزنده این اعضا تشکر نمایم، که انصافا با اتحاد و همدلی در کنار سپاه و بسیج شهرستان بوده اند.

“سرهنگ پاسدار عمران دوستی “فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب”