مردم بناب و روستاها پس از یک ماه روزه داری، با رعایت فاصله گزاری اجتماعی، در نماز پرشکوه عید سعید فطر به امامت امام جمعه بناب، شرکت کرده و شکوه بندگی و عبودیت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش انعکاس بناب، روزه‌داران بنابی در وضعیت شیوع ویروس کرونا، نماز عید سعید فطر را در مرکز شهر و همزمان در سایر نقاط شهرستان و روستاها، برگزار کردند تا در عید فطر پاداش بندگی به درگاه الهی را دریافت کرده و از درگاه ربوی غفران و بخشش گناهان خود را طلب کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به بلا و مصیبت ویروس کرونا در سرتاسر جهان، گفت: هیچ بلایی بدون حکمت الهی نیست و همین ویروس کرونا اراده خداوند است و کل بشیریت را نگران کرده است.

وی ضمن توصیه به مردم جهت استغفار و توبه از درگاه احدیت، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده است، حلال و حرام رعایت نمی شود و آنگونه که باید حدود الهی رعایت بشود، متاسفانه رعایت نمی شود.

امام جمعه بناب با بیان اینکه قرآن در خصوص بلایا هشدار داده است، گفت: بیایید با توسل به درگاه الهی و طلب مغفرت، بندگی خالصانه ای در محضر خداوند انجام دهیم تا با دعای بندگان این بلاها به اذن الهی دفع شود.