در حالی که کارگران شهرداری در شرایط شیوع کرونا بی هیچ ترسی برای پاکیزگی شهر تلاش می کنند که تاخیر ۳ ماهه در پرداخت حقوق کارگران شهرداری بناب زندگی برای این افراد زحمت کش را سخت کرده است.

به گزارش انعکاس بناب، برخی از کارگران شهرداری بناب از عدم پرداخت به موقع حقوق خود ابراز گلایه و خواستار پیگیری این موضوع از این پایگاه خبری شدند.

یکی از کارگران شهرداری بناب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما، بیان کرد: از فروردین سال جاری شهرداری بناب یکبار ۲ میلیون تومان و یکبار دیگر ۱ و نیم میلیون تومان به ما مساعده داده است، سوال من اینجاست، کدام مسئول می تواند طی سه ماه با این ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان زندگی خود را بچرخاند، واقعا دیگر توان خرید مایحتاج زندگی را نداریم.

این کارگر شهرداری اضافه کرد: کارگران قشر زحمت کش جامعه هستند که زندگی خود را با حقوق اندک سپری می کنند حال این حقوق اندک نیز به موقع پرداخت نمی شود.

وی با حالتی اندوهناک خاطر نشان کرد: با بالا رفتن قیمت کالاها و عدم پرداخت به موقع حق و حقومان، ادامه زندگی و تهیه مایحتاج زندگی برایمان دشوار شده است، به طوری که واقعا نمی توانیم پیش خانواده سرمان را بالا ببریم و شرمنده زن و بچه هستیم.

انتظار می رود شهرداری بناب در این وضعیت اقتصادی، حال روز قشر کارگران را درک کرده و اجازه ندهد گرفتاریهای ویروس کرونا، خانواده هایی اینگونه رنجیده خاطر شوند، به نظر نگارنده پرداخت حقوق کارگران اولویت دار تر از اجرای هر پروژه ای است.