افزایش قیمت اجاره مسکن و اقلام اساسی موجب نارضایتی مردم شده است، مسئولین یک برنامه اساسی در خصوص ساماندهی این مسئله داشته باشند.

به گزارش انعکاس بناب، یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در این روزهایی که شیوع کرونا، آسیب اساسی به بازار کسب و کار رسانده و بار سنگینی بر دوش مردم گذاشته است، بالا رفتن قیمت مسکن و تمامی کالا ها می باشد که این امر فرصتی برای سودجویان مهیا کرده است.

این روزها درد دل های بسیاری از شهروندان  در خصوص افزایش قیمت مسکن و اقلام مختلف در بناب از طریق پل ارتباطی کانال خبری انعکاس بناب، کانالی از جنس مردم، دریافت شده  است که ناراضی از وضعیت عدم نظارت کافی بر بازارها می باشند که خواستار رسیدگی مسئولین متولی و خاتمه این مسئله شده‌اند.

متاسفانه اقلام مختلف خصوصا مسکن در این روزها که وضعیت، معیشت و اقتصادی مردم دچار آسیب شدید شده است و باید بیشتر مورد توجه باشد با دامن زدن برخی افراد دلال و منفعت طلب وضعیت نامناسبی دارد و بلاتکلیفی قیمت بازار مسکن و جولان گرانی مردم را کلافه کرده است.
در این شرایط بحرانی و با شیوع ویروس کرونا مردم نه تنها از مسئولین انتظارات فراوانی برای نظارت و کنترل قیمت ها دارند، صاحبان ملک ها و فروشندگان نیز باید هم نوعان خود را بیشتر بفهمند و عنایت کافی داشته باشند.
افزایش قیمت ها در بازار اجاره و خرید مسکن و اقلام اساسی مردم، مخصوصا اقشار ضعیف را نسبت به آینده ناامید کرده است که می تواند آسیب های جبران ناپذیری در طولانی مدت وارد کند.

بر این اساس از مسئولین متولی درخواست می شود نظارت ها و کنترل بر قیمت ها را سخت تر کرده و این وضعیت را تا حدودی ساماندهی نمایند تا به حول قوه الهی از این شرایط کنونی سخت، سربلند بیرون بیاییم.
انتهای پیام/ جعفر کریم زاده