سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب از رأی منفی اعضا به استعفای عضو شورای شهر بناب خبر داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب از رأی منفی اعضا به استعفای عضو شورای شهر بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بابک رحیمیان عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر بناب با استعفای یک عضو شورای شهر بناب مخالفت کرده و خواستار تداوم حضور و همکاری وی با شورای شهر بناب شدند.

۷۷۶۱۹۵

وی با تاکید بر اینکه در جلسه شورای شهر بناب استعفای خانم سیما شفایی قرائت شد که اعضای این شورا به اتفاق با استعفای این عضو شورای شهر مخالفت کردند، افزود: اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر بناب همگی تجارب و تلاشهای سیما شفایی را برای این دوره شورا ضروری و مفید دانسته و به اتفاق خواستار ادامه همکاری با این عضو شورا شدند.

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب در عین حال تصریح کرد: در صورتی که غیبت های این عضو شورای در جلسات شورای شهر ادامه دار باشد و شش جلسه بصورت متوالی و ۱۲ جلسه بصورت متناوب از جلسات غایب شود، قطعاً  فرمانداری در خصوص سلب عضویت این همکار اقدام خواهد کرد.

رحیمیان تاکید کرد: ما همچنان امیدواریم خانم شفایی با حضور در جلسات شورای اسلامی شهر برای شهر بناب مفید باشند.

لازم به ذکر است که تعداد اعضای شورای شهر بناب ۹ نفر است و سیما شفایی تنها عضو بانوی این شورا اخیرا بنا به اظهار خود به علت وجود برخی ناملایمات در شورا ضمن استعفاء از عضویت در شورای شهر بناب در جلسات این شورا نیز حاضر نمی شود.

انتهای یپام/ش