مراکز سونوگرافی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی ها نیازمند نظارت و عزم همگانی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در این روزهای کرونایی برای این چنین مکانهای پرخطر می باشد.

به گزارش انعکاس بناب، مراکز پزشکی اعم از مطب ها، آزمایشگاهها و دندانپزشکی ها یکی از پر خطرترین اماکن انتقال کرونا در بین مردم به شمار می‌روند و این مسئله یکی از عمده مسائل جدی و خطرناک در سطح شهرستان می باشد که متاسفانه نظارت جدی بر این اماکن وجود ندارد.

اگرچه نظارت در بخش‌های مختلف تا حدودی سخت و دور از انتظار است اما می‌طلبد مسئولین و دستگاه‌های نظارتی تا حد ممکن این نظارت  را با قوت بیشتری ادامه دهند تا با شیوع گسترده این ویروس بیش از این جان مردم به خطر نیافتد.

یکی از موارد اساسی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، هوشیاری و آگاهی شهروندان در این راستا به شمار می رود که این مطلب نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ جان خود می باشد و بایستی مردم حساسیت بیشتری برای محافظت از سلامتی خود داشته باشند.

هدف از نگارش این موضوع نادیده گرفتن زحمات و خدمات ارزنده ی این مراکز پزشکی و آزمایشگاهی و ایجاد مشکل در روند این فعالان نیست بلکه با توجه به پیام ها و گزارش های فراوان دریافت شده از سوی شهروندان به پایگاه خبری انعکاس بناب و در راس آنها شیوع بیماری  و وضعیت قرمز کرونا در سطح شهرستان باید توجه بیشتری به رعایت موارد بهداشتی داشته باشند و بیشتر از گذشته جهت رعایت پروتکل ها اقدام کنند، همه ما خوب می‌دانیم که این بیماری همه گیر است و هر شخصی در صورت ابتلا می تواند افراد بسیار زیادی را مبتلا نماید.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده