در این روزهای کرونایی وضعیت سرسام آور بازار از شدت گرانی اجناس، مردم را از پا درآورده است بطوریکه در مکررات مسئولین با دادن وعده و شعارهای پوچ و بی اساس هیچ دردی از مشکلات جامعه را دوا نکرده است.

به گزارش انعکاس بناب، در این روزهای بحران زده و بیماری کرونا که مشکلات و تعطیلی های زیادی را به همراه خود یدک می کشد بسیاری از مردم به سبب آن دچار مشکلات معیشتی شدیدی شده اند بطوریکه نفس مردم از این وضع گرانی قطع شده است و متاسفانه بیخیالی مسئولین و عدم مدیریت و نظارت بر کنترل بازار  بر آتش این مشکلات داغ خانمان سوز می افزاید.

در این میان علارغم چندین بار گزارش و یادداشت  های منتشر شده از  این پایگاه خبری از جنس مردم که تمام مشکلات را از نزدیک نظاره گر می باشد اطلاع رسانی شده است که هیچ یک از دستگاههای  امر واکنشی از خود نشان نداده و انگار خود را خادم این مردم و مشکلات نمی دانند و قدمی از سوی آنها برداشته نمی شود.

از طرفی در این  بحبوحه گرانی برخی افراد سود جو و فرصت طلب نیز به این معضل  گرانی دامن زده و در بخش مسکن و دیگر اقلام ضروری نهایت ضربه مهلکی را بر پیکره معیشتی مردم می زنند که هیچ یک از دستگاههای دولتی و حتی نظارتی نیز  بر فروش اقلام و دلالی بخش مسکن و دیگر مایحتاج مردم عملکرد و نتیجه خوبی ندارند.

 

حال سوال اینجاست، چرا با وجود این همه مشکل و بحران از وضعیت آشفته گرانی جامعه مسئولین هیچ واکنش و اقدام قابل توجهی در این راستا انجام نمی‌دهند؟
اینکه برخی مسئولین در رزومه حل مشکلات گرانی خود صرفا به برگزاری چندین جلسه بی حاصل و تصاویر از بازدید ها بسنده کنند ، قابل قبول نیست و تا زمانی که نتیجه آن در بطن جامعه مشاهده نشود نمی‌توان به عنوان یک عملکرد مثبت پذیرفت.

با وجود انتشار چندین بار از این نوع موضوعات در این رسانه حامی قشر ضعیف جامعه انتظار می رود مسئولین متولی این بار در شرایط فعلی و کمر شکن بازار،  به حل مشکلات مردمی بپردازند که همانا این مردم در چند سال گذشته از دولت و مسئولان با وعده وعید های تامین آسایشی و رفاهی بیعت کردند و این اوضاع آشفته و  کمر شکن بازار، بی مهری تمام عیار، به مردم شریف و نجیب می باشد که امیدواریم مسئولین متولی تا  پایان عمر مسئولیت خویش جهت جلب رضایت مردم تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده