نماینده بناب با اشاره به معضل بزرگ ترافیک در شهرستان بناب گفت: وقتی تصمیمی در این جلسات اتخاذ می شود حتما باید مدیران به آن عمل کنند، تا گرفتاریهای ترافیکی به سرعت در بناب برطرف شود.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب با بیان اینکه مدیران متولی مصوبات این گونه جلسات را با جان و دل قبول کنند، گفت: شهرستان بناب به یک مشاور ترافیکی نیاز دارد تا خروجی مشاور فصل الخطاب جلسه شورای ترافیک باشد.

وی تاکید کرد؛ با توجه به هماهنگی های انجام گرفته در این خصوص، لازم است شهرداری بناب با بودجه ای که در نظر گرفته است تا یک هفته بحث و مشاور را حل و فصل کند.

نماینده بناب با اشاره به تردد خودروهای سنگین در سطح شهر و روستا، گفت: نهادهای متولی اجازه ندهند این تردد ها صورت گیرد، چرا که توقف و تردد خودروها در سطح شهر ضمن ایجاد ترافیک، آسفالت را نیز از بین می برد.

باقری بنابی از شهرداری بناب خواست گاردریل های موجود در جاده بناب_ مراغه را تا حوزه استحفاظی حذف کرده و با جدول کشی عرض جاده را بیشتر کنند.

وی محل تجمع کارگران در خیابان مطهری را نامناسب دانست و گفت: ضروریست در  اسرع وقت مکان جایگزین خارج ازحریم جاده برای این منظور در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده