اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد بناب امروز با تجمع اعتراضی و صدور بیانیه، اقدام گستاخانه توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، اساتید و کارکنان این دانشگاه تجمع اعتراضی بر محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار کردند.

بیانیه ی محکومیت به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم
یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بأفواهِهِم وَ اللهُ مُِتمُّ نورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِرون ( صف – آیه ۸ )
(( می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند و خداوند خود کامل کننده نور خود است ، هر چند کافران را ناخوش آید ))
بار دیگر دشمنان اسلام و قرآن و کینه توزان غرب، به بهانه‌ی آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اهانت کرده‌اند، که با این عمل موهن و سخیف دلهای تمامی مسلمانان جهان و آزادگان و مومنان را جریحه دار و آزرده ساختند، بدون شک این اقدام نشریه شارلی ابدو، نتیجه شکست سیاست‌های خصمانه‌ی نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیسم علیه امت اسلام بود، تا باری دیگر، با طرح یک سناریوی جدید، اسلام هراسی و اسلام ستیزی سردمدارانشان یعنی آمریکا و صهیونیسم را به دنیا نشان دهد.
ما اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ، دوشادوش مسلمانان جهان و ملت رشید ایران و گوش به فرمان ولی امر خود مقام عظمای ولایت امام خامنه (مدّظله العالی)، انزجار خود را از این حرکت خصمانه و این اهانت عظیم به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی اعلام نموده و آن را محکوم می نماییم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده