دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت ۲۱ اسفند مصادف با صد و سی و هشتمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات به شهرستان بناب سفر کرده است طرحها و پروژه های ارتباطی این شهر را افتتاح کرد.

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت ۲۱ اسفند مصادف با صد و سی و هشتمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات به شهرستان بناب سفر کرده است طرحها و پروژه های ارتباطی این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب،  وزیر ارتباطات بعد از افتتاح این طرحها در جلسه شورای اداری شهرستان بناب شرکت کرد.

دکتر واعظی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر بناب گفت: سیاست دولت تدبیر و امید توجه به همه سرمایه های موجود در کشور است که این سرمایه ها نیروی انسانی متفکر و خلاق و امکانات و ظرفیتهای موجود در هر نقطه از کشور می باشد.

وزیر ارتباطات افزود: ما قصد تجمیع امکانات را در تهران نداریم و به همین منظور از فعالان حوزه ict و شرکتهای دانش بنیان در همه استانهای کشور حمایت می کنیم

۶

وی با اشاره به انواع حمایتهای وزارت ارتباطات از این فعالان گفت: البته حمایتها باید هدفمند و در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید باشد.

واعظی در ادامه ضمن تشکر از حمایتهای و فعالیتهای مسئولین استانی گفت: باید با ایجاد همدلی و همکاری زمینه ورود امکانات را به این شهرستان و استان فراهم سازید.

وزیر ارتباطات ضمن بیان گزارش عملکردی از دولت تدبیر و امید گفت: بحمدالله با حمایتها و رهنمودهای مقام معظم رهبرب و همکاری همه جانبه مجلس شورای اسلامی و برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید و همراهی و تلاش مردم عزیز ضمن قرار گرفتن کشور در مسیر شکوفایی و خروج از رکود، تورم کنترل شد و از حدود ۳۹ درصد به کمتر از ۱۷ درصد رسید.

وی افزود: روند رشد اقتصادی ادامه دارد تا کشور را به مسیر اصلی توسعه برسانیم.

واعظی در ادامه با اشاره به تحولات ناشی از شکل گیری شرکتهای دانش بنیان گفت: ما با اتکاء به جوانان و متخصصین و نخبگان کشور می توانیم زمینه رشد اقتصادی را بدون اتکاء به نفت فراهم سازیم

وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به سیاست خارجی تعاملی دولت تدبیر و امید گفت: بنای جدی داریم با همه کشورها به جزء رژیم صهیونسیتی روابط خود را گسترش دهیم و در این امر گسترش روابط با کشورهای همسایه و مسلمان در اولویت قرار دارد

وی در پایان با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای گفت: هدف دولت تدبیر و امید حفظ حقوق، توانمندی ها و دستاوردهای هسته ای و کاهش هزینه های این حوزه است.

همچنین دکتر واعظی پس از افتتاح پروژه ها با حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی دیدار و گفتگو کرد.

گزارش تصویری

انتهای یپام/ش