ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گلزار شهدای شهر خوشه مهر افتتاح شد.

به گزارش انعکاس بناب این گلزار به همت شورا و شهرداری شهر خوشه مهر، با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب و بنیاد شهید شهرستان با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جهادی شهرداری شهر خوشه مهر، بسیج سازندگی و بنیاد شهید در ساخت گلزار زیبای شهیدان، گفت: متاسفانه در برخی شهرستان ها عنایتی به شهیدان وجود ندارد و وقتی انسان بر سر مزارشان می رود اظهار تاسف می کند که ای کاش این جنازه ها در مناطق جنگی می ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه شهدا محبوب قلب ها هستند، گفت: اگر عاشورا بعد از هزاران سال زنده است پیوند الهی دارد، شهدا و دفاع مقدس نیز همچون عاشورا پیوند الهی داشته و هرگز از دلها پاک نمی شود.

وی افزود: در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی عالم جمع شدند تا کشور ایران را زمین بزنند اما نتوانستند چرا که شهداء و رزمندگان ما با ایمان خالص در برابر دشمنان ایستادند.

حجت الاسلام نجفقلی سرایی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تیر خلاص زدن به قلب شیعیان است، گفت: تک تک ما رسالت سنگینی بر عهده داریم، دشمن از هر طریقی و با توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به ایران را دارد، بنابراین باید مراقب ارزشهای معنوی خود باشیم.

حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه از مردم شهر حسینی خوشه مهر و همچنین از شورا و شهرداری این شهر بابت اقدامات جهادی قدردانی کرد و گفت: مردم این شهر در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب چندین شهید تقدیم این نظام کرده اند که باعث افتخار است.

گفتنی است، در پایان مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اهدای لوح سپاس از اقدامات جهادی شهردار و شورای شهر خوشه مهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده