کلنگ زنی مدارس 6 کلاسه خیرساز روستاهای روشت بزرگ، زاوشت، آلقو و چپقلو توسط نماینده ی خیرین مدرسه ساز به زمین زده شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با هفته ی دفاع مقدس، مراسم کلنگ زنی ۵ باب مدرسه به همت خیرین مدرسه ساز، با حضور سرکار خانم مهاجرانی معاونت مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، جناب آقای مهندس قورچی بیگی مدیر کل مشارکت های مردمی نوسازی مدارس کشور، جناب آقای دکتر رحمتی معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و مسئولان ارشد شهرستان بناب برگزار شد.

نیز در طی این مراسم، کلنگ مدرسه ی فاطمیه ی سابق توسط خیر مدرسه ساز کریم سلیمی به زمین زده شد و مقرر شد این مدرسه با نام حاج اسماعیل سلیمی، پدر خیر مدرسه ساز حاج کریم سلیمی احداث شود.

در جریان این مراسم، مسئولان حاضر نیز هر یک با ایراد سخنرانی کوتاهی از اقدامات خیرین مدرسه ساز تقدیر وتشکر به عمل آوردند که گزیده ای از سخنرانی در ادامه می آید:
_ رحمتی معاون عمرانی استانداری: اقدامات خداپسندانه ای همچون احداث مدارس، توفیقی الهی برای خیرین است.

_ دکتر مهاجرانی معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: مدرسه مهمترین نهاد توسعه در جوامع بشری است و من از اینکه در کنار عزیزان خیر هستم ابراز خرسندی میکنم.

_باقری بنابی نماینده ی شهرستان بناب: رتبه ی علمی ما در آموزش و پرورش در سه سال آینده باید رتبه ی سوم یا چهارم باشد. در حال حاضر ۳۹ مدرسه ی نیاز به بازسازی داریم، که کار روی ۸ مورد از آنها شروع شده است؛ خواسته ی ما از مسئولین این است که نقشه های این مدارس را طراحی کرده و به دست خیرین بسپارند.

_پارسامهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب: اقدامات خیرین محترم مدرسه ساز در شهرستان بناب قابل تحسین است. امیدواریم با همت خیرین شهرستان شاهد سازندگی های بیشتر باشیم.