فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب گفت: عمق بخشی داخلی به ارزشهای انقلاب اسلامی اصلی ترین وظیفه سپاه است که کلید واژه ی اصلی آن را خدمت بی منت به مردم می دانیم.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در مراسم تودیع و معارفه جایگاه فرماندهی سپاه ناحیه بناب، گفت: از اعتمادی که فرمانده سپاه عاشورا به بنده حقیر کرده اند، قدردانم، چرا که معتقدیم این اعتماد حاصل میراث صدها شهید و هزاران رزمنده و ایثارگر ایست که این وظیفه را به ما واگذار کرده اند.

وی با بیان اینکه عمق بخشی داخلی به ارزشهای انقلاب اسلامی اصلی ترین وظیفه سپاه است، افزود: کلید واژه ی اصلی این عمق بخشی به ارزشهای اسلامی، خدمت بی منت به مردم است؛ یعنی صحنه ی تقابل بین جبهه ی استکبار و جبهه ی حق، که قلب مردم است، و وظیفه ی ما این است برای چنین صحنه ای یارو یاور تدارک ببینیم.

سرهنگ پسدار حیدری ضمن قدردانی از زحمات آقای دوستی در راستای خدمت به مردم و انقلاب، گفت: امید است تمامی مسئولان دست در دست هم در مسیر خدمت به مردم و انقلاب قدم برداریم.

حجت الاسلام طالبی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم و روحانیت معزز شهرستان، از خداوند منان صبر و عاقبت بخیری مسئلت کرده و گفت: امید است همگی رهرو شهدا باشیم و عاقبتمان ختم به سعادت و شهادت باشد.

وی خود را خدمتگزار مردم، رزمندگان و ایثارگران خوانده و به بصیرت افزایی سیاسی و هم افزایی و همکاری مسئولان، به ویژه روحانیت معظم و حوزه ی علمیه ی بناب، که ظرفیت عظیمی در شهرستان بناب دارد، تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد انشاالله در سایه ی این همکاری ها به اهداف محوله نائل گردد.

انتهای پیام/ش