با توجه به گزارشات فراوان و درج یادداشت های پی در پی از مشکلات و معضلات شهرستان از طریق رسانه جامع و مردمی انعکاس بناب به حضور مسئولین امر، متاسفانه برخی از آنها حتی شرح وظایف خود در سازمانش را نمی داند و مردم را با سوء مدیریت خویش غرق در مشکلات کرده است.

به گزارش انعکاس بناب، با توجه به گلایه شدید مردم متدین و قدرشناس بناب از عدم حل مشکلات و معضلات حتی در سطح ابتدایی ترین آنها از سوی برخی مسئولین، به این پایگاه خبری، ما را به این وا داشته که درد دل مردم شریف را رسانه ای کرده تا شاید فشاری از سوی مدیران بالا دست به مسئولین بی درد و رنج، وارد کرده باشند تا  باری از مشکلات و معضلات از دوش مردم کاسته شود.

 طی جمع آوری گزارشات و یادداشت های فراوان این پایگاه خبری از مشکلات و معضلات اساسی شهرستان بناب، متاسفانه برخی از مسئولین هیچ اعتنایی به حل و برطرف کردن آنها نکرده و حتی واکنش کوچکی از خود  نشان نمیدهند.

پایگاه خبری انعکاس بناب در طول ۶ ماهه اول سال، نزدیک به ۱۲۰ مورد از مشکلات و معضلات اساسی شهرستان را منتشر کرده است که برخی از مسئولین حتی کوچکترین واکنشی را از خود نسبت به رفع آنها نشان نداده اند از آسفالت معابر و خیابان ها گرفته تا مشکلات بیمارستانی و نبود نظارت های کافی بر بازار گرانی که همه ی آنها ریز و درشت در سایت خبری انعکاس موجود می باشد، از جمله نیازهای اولیه حیات بشری می باشد که  مردم ما به برکت این مسئولین بی درد، از آنها عاجز شده اند.

ناگفته نماند که برخی مسئولین شهر ما حتی از شرح وظایف خود نیز بی‌خبرند؛ برخی زمانی که بر صندلی مدیریتی تکیه می‌زنند انگار همه قدرت را در اختیار گرفته‌اند درحالی‌که وظیفه آن مدیر، خدمت بی‌منت به مردم است.

هنر مدیر، مدیریت در زمان کمبودها و کاستی‌ها می باشد که برخی مسائل جزئی نیز در جامعه و شهرستان وجود دارد که موجب نارضایتی گسترده مردم شده است که مشکل آب از مهم‌ترین مشکلات امروز شهرستان بناب شده است.

از عمده مشکلاتی که می توان دوباره در این رسانه به مسئولین امر گوشزد کرد؛ مشکلات پایان ناپذیر شهرک ولی عصر(عج)، مشکلات زیبا سازی شهری و عمرانی، مشکلات گرانی بی حد و مرز مسکن و اجاره نشین ها، بی ثباتی بازار در افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم و هزاران مشکلی که قلم از نوشتن آنها عاجز است.

آیا مردم این مسئولین را برای نظاره نشستن پای کار آورده اند که فقط نظاره گر این مشکلات باشند چنانکه کالاهای اساسی یکی پس از دیگری از سفره های مردم در حال پر کشیدن بشود.

حال سوال اینجاست که چرا به این مشکلات هیچ  رسیدگی و مدیریت نمی شود و یا حتی اقدامی کوچک در رفع آنها انجام نمی شود؟ آیا باید مردم همیشه چوب بی تدبیری برخی مسئولین بی درد را بخورند؟

امیدواریم طبق خواسته مردم عزیز شهرستان بناب، فرماندار محترم و نماینده پرتلاش شهرستان نسبت به مطالبات به حق این مردم که از جمله نیازهای اولیه اجتماعی می باشد، پیگیری جدی داشته باشند و مدیران و مسئولین بی اراده را از میدان خدمت به مردم خارج نمایند و باری از سنگینی مشکلات بر دوش آنها را بکاهند، قطعا در این سرزمین زیاد هستند  مانند شهدا خودشان را نثار مردم کنند چرا که در این دیار، شهیدان زیادی برای عذت و شرف مردم خون خود را نثار کرده اند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده