حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: بر اساس مصوبه مجلس از این به بعد بغیر از کانال دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از هیچ کانال دیگری نیروی جدید جذب آموزش و پرورش نخواهد شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری‌ بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس از این به بعد بغیر از کانال دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از هیچ کانال دیگری نیروی جدید جذب آموزش و پرورش نخواهد شد؛ اظهار داشت: از سال های آتی جذب نیروی مورد نیاز آموزش و  پرورش از این طریق خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت صدور مجوز و اداره مهدهای کودک توسط آموزش و پرورش تصریح کرد: اداره مهدهای کودک از سوی بهزیستی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و در این خصوص تصمیم گیری با شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: اکثریت مشکلات کشور بخاطر موازی کاری ها در کشور است که باید این موازی کاری ها برچیده شوند.

وی با انتقاد از نحوه توزیع کتب درسی در استان آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه امسال در بحث توزیع کتب درسی در آذربایجان‌شرقی مشکل داشتیم که امیدواریم این مشکل در سال‌های آتی اتفاق نیفتند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان بناب فاقد گوشی‌های هوشمند و تبلت هستند؛ اظهار کرد: باید واقعیت ها را قبول کرد و از هرگونه اقدام پوپولیستی اجتناب کرده مردم واقعیت ها را بیان کرد؛ چرا که در شرایط فعلی تأمین بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه دو هزار و ۵۰۰ گوشی هوشمندو تبلت امکان پذیر نیست.

باقری بنابی ادامه داد: خوشبختانه دروس دانش آموزان از شبکه های مختلف صدا و سیما تدریس می شود که باید دانش آموزان را برای استفاده از کلاس های درسی به سمت تلویزیون سوق داد.

وی در ادامه سخنان خود مسئولان آموزش و پرورش شهرستان را مکلف کرد برای جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارشی مصور و تحلیلی از نتایج کنکور و قبولین شهرستان به همراه رتبه های آنها و بصورت مقایسه ای با دیگر شهرهای استان و حتی کشور تهیه و ارائه کنند.

انتهای پیام/ ج