صبح امروز رزمایش دفاعی امنیتی بسیج با هدف آمادگی بیشتر بسیجیان در مقابل توطئه های احتمالی در اردوگاه شهید سبزی برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه امنیت و منافع ملی  کشور خط قرمز ماست  گفت: هر جا که ناامنی و تهدید موجب آسیب امنیت و آرامش اجتماعی مردم عزیز باشد با اقدام مقابله ای از سوی بسیج مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در همه ی عرصه ها آماده و پای کار است گفت: امروز بسیج در عرصه های بهداشت سلامت، بسیج سازندگی برای محرومین، کمک های مومنانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان در شرایط بحرانی و کرونایی، بسیج امنیت در داخل و بیرون مرز ها و  ده ها نوع لباس خدمت رسانی از نوع بسیج پای کار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب راه برون رفت از مشکلات و بحران های امروزی که حاصل  توطئه های دشمن می باشد، را تلاش جهادی دانست و گفت: همه در قبال رفع مشکلات مردم مسئول هستیم و هیچ مسئولی نباید از زیر بار خدمت رسانی به مردم طفره رود، با تلاش و کار جهادی که همیشه سرلوحه بسیج قرار گرفته است بایستی در تمام مسائل و مشکلات، مسئولین نیز پای کار باشند و جهاد گونه به رفع معضلات مردم بشتابند.

انتهای پیام/ کریم زاده