به گزارش انعکاس بناب جاده روستای زاوشت به خاطر شرایط اقلیمی و وجود جاذبه های توریسیتی، همچنین مناطق مسکونی موجود یکی از پر ترددترین مسیر های شهرستان می باشد. نامناسب بودن این جاده و عدم نصب سرعت گیر از جمله مشکلاتی است که همواره انتقادهایی را از سوی شهروندان به دنبال داشته است. بخش اعظم […]

به گزارش انعکاس بناب جاده روستای زاوشت به خاطر شرایط اقلیمی و وجود جاذبه های توریسیتی، همچنین مناطق مسکونی موجود یکی از پر ترددترین مسیر های شهرستان می باشد.

نامناسب بودن این جاده و عدم نصب سرعت گیر از جمله مشکلاتی است که همواره انتقادهایی را از سوی شهروندان به دنبال داشته است. بخش اعظم این نقدها متوجه مدیریت شهری و مسئولین امر بوده است.

یکی از ساکنین محل در گفتگو با خبرنگار انعکاس در این مورد می گوید:متاسفانه دوهفته پیش در این مکان تصادف مرگباری رخ داد و یک نفر جانباخت. جان مردم در جاده زاوشت اسیر بی تدبیری ها شده است.

این اولین حادثه مرگبار در جاده زاوشت نیست و با ادامه روند موجود شاید آخرینش هم نباشدتاکنون اقدام خاصی از سوی مسئولین صورت نگرفته است

انتظار می رود دستگاههای متولی تدبیری اساسی برای این منطقه سوق الجیش اتخاذ کنند، تدبیری که تاخیرش هر آن می تواند حوادث مشابهی را رخ داده و تلفات جانی را به دنبال داشته باشد.

علی سلیمیان