صبح امروز جلسه بررسی مشکلات شهر خوشه مهر با حضور نماینده بناب و برخی از روئسای ادارات در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، با توجه به تبدیل شدن خوشه مهر به شهر، مشکلات فراوانی قریبان گیر این منطقه شده است که پیگیری جدی مسئولان شهرستان را می طلبد و در  این راستا شهرداری خوشه مهر طی جلسه ای با عنوان کردن مشکلات، خواستار رسیدگی برخی مشکلات شهر خوشه مهر از جمله تعریض جاده چلقائی به خوشه مهر، اتصال جاده شهر خوشه مهر به میدان پاسداران، حضور دائمی نمایندگان ادارات خدمات رسان در این شهر را شد.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در این جلسه با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان و این منطقه گفت: بیش از ۵۰ درصد آب شرب در بناب پرت شده و هدر می رود که لزوم پایش در این امر را از اداره آبفا خواست و تا کید بر این شد که سریعا اشتراک های خانگی را از دیگر اشتراک های صنعتی و تجاری جدا نمایند تا بیشتر از این، مردم در مشکل آب شرب بسر نبرند.

وی با تاکید بر راه اندازی سریع سیستم یایش جهت حداقل کردن پرتی آب افزود: اداره آبفا نیز مانند دیگر ادارات خدمت رسان در شهر خوشه مهر مستقر شده و نظارت کافی و  کامل داشته باشند چنانکه آب تولیدی خود را  نظارت کند و حداقل ۲۰ درصد  آن پرتی شود نه ۵۰ در آن!

حجت الاسلام باقری بنابی  به فرهنگ استفاده از آب شرب تاکید کرد  و گفت: بزرگترین منکر، آب کشیدن غیر مجاز از شبکه آب شرب می باشد که بایستی فرهنگ درست مصرف کردن را در جامعه نهادینه کنیم که این یک مشکل اساسی در منطقه ما می باشد که نیازمند توجه بیشتر است.

نماینده بناب در ادامه از اداره راه خواست نسبت به احداث جاده خوشه مهر به میدان پاسداران و جاده آخوند قشلاق اهتمام بیشتری بورزند و  از امروز  تا شهریور ماه سال بعد فرصت دارند بعد از مطالعه و بررسی های لازم حتما این پروژه ها را به اتمام برسانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر خلاقیت در مدیریت شهری تاکید کرد و  گفت: مدیریت شهری خوشه مهر با خلاقیت و تدابیر نوآورانه جهت پیشرفت و درآمد زایی این شهر از احداث مراکز تجاری یا تاسیس شهرک ویلایی و هزاران طرح دیگر اقدام به درآمدزایی شهری نماید و مشکلات شهری خود را برطرف کند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ادارات خدمات رسان از جمله برق و آبفا با تدابیری که شهرداری خوشه مهر با در اختیار گذاشتن مکان در این شهر این ادارات نمایندگان و خدمات خود را به شهر خوشه مهر ارائه

نمایند که اداره برق قول مساعد داد تا یک ماه آینده شعبه ای از این اداره را با تجهیزات و نیروی کار در اختیار شهر خوشه مهر قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده