نماینده مردم بناب صبح امروز در جلسه رفع مشکلات امور گمرکی واحد های تولیدی گفت: دفتر گمرکی بناب در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست باید سریعا توسعه یابد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی صبح امروز در جلسه ای تحت عنوان بررسی و رفع مشکلات صاحبان صنایع بناب در امور گمرکی که در مجتمع فولاد صنعت ترتیب یافت، به مشکلات دفتر گمرکی حال حاضر اشاره کرد و گفت: جهت تبدیل دفتر گمرکی بناب به اداره گمرک، نیازمند تشکیل چارت سازمانی در این حوزه هستیم که سریعا باید مسئولین استانی ما را در این امر یاری نمایند.

وی در ادامه افزود: دفتر گمرکی موجود در بناب در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست، بایستی با پیگیری های مسئولین استانی تبدیل به اداره گمرک شده و این ظرفیت عظیم اقتصادی در بناب هدر نرود.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس یازدهم با تاکید بر تاسیس پایانه گمرکی در بناب افزود: جهت احداث پایانه، پیگیر زمین این واحد هستیم که در این راستا  مسئولین استانی و شهرستانی نیز حتما همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریعتر مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیتی که شهرستان بناب در سرمایه گذاری دارد و بنده نیز در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور دارم می توانیم خیلی بهتر از این سرمایه استفاده کرده و اداره گمرک را مانند فولاد راه اندازی کنیم که در این امر بایستی سرمایه گزاران، مردم، مسئولین و رسانه ها همه باید پای کار باشیم تا تحولی نو در بناب ایجاد شود.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ارزش افزوده ی پرداختی واحد های تولیدی از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خواست، تا مشکل بلوکه شدن ارزش افزوده واحدها را حل کند تا واحدها بتوانند آن را دریافت نمایند.

باقری بنابی حمایت از سرمایه گذار را اولویت اصلی همه مسئولین عنوان کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید از جذب سرمایه گذار غافل شد و ساز مخالف با آن زد بلکه همیشه باید از سرمایه گذار حمایت نماییم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده