عصر امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و جمعی از بسیجیان، رزمندگان و مسئولان شهرستان، یادواره شهید فخری زاده و شهدای هسته ای برای اولین بار در استان؛ در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام سرایی در این مراسم با اشاره به از خود گذشته گی مردم در طول انقلاب اسلامی گفت: دشمن در هر زمان اقدام به فتنه های متفاوت در هر شهری را کرده است و تمامی شهر ها را با مشکلات درگیر نمود، ولی وقتی صدای جنگ به میان آمد مردم با تمام وجود به این قضیه ورود کرده و از خود گذشته گی های خود را به نمایش گذاشتند.

وی در این باره به رشادت های امام خمینی (ره) در اوایل جنگ تاکید کرد و افزود: امام (ره)  به سه عامل مهم که عبارتند از؛ باور به خدا، باور به خود و در نهایت باور به مردم متدین و همیشه در صحنه تکیه کرده و وارد جنگ شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه عنوان کرد: در ۴ دهه انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی با صحنه های مختلفی  برخورد کرده است که این صحنه ها  حساس بوده و اینکه همیشه دشمنان اسلام با حیله های متفاوت وارد میدان شده اند.

وی با تاکید بر اراده ملت ایران در تمامی عرصه ها افزود: در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی نوپا و تازه تاسیس بود ولی به فضل اراده قوی، در اوج مظلومیت ولی در اوج اقتدار به سر برد و این ملت هر کجا اراده کردند اراده شان را به دشمن تحمیل کردند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به شهادت اخیر دانشمند هسته‌ای ایران گفت: دشمنان ایران باید بدانند که با کشتن دانشمندان هسته‌ای ایران، نمی‌تواند کوچکترین ضعفی در رشد و پیشرفت این کشور ایجاد کنند.

وی در پایان از اقدامات سرهنگ پاسدار حیدری قدردانی کرد و گفت: اولین شهری که در استان به شهید هسته ای مراسم تدارک دیده است شهرستان بناب می باشد که حتی در مرکز استان هم این مراسم با این عظمت برگزار نشده است که این اقدام را به چهره فرهنگی بسیج، فرمانده سپاه بناب تبریک می گویم.

گفتنی است  تیم خبری انعکاس بناب، بصورت زنده از پیج اینستا این مراسم را تحت پوشش قرار داده بود که بنابه موضوع مراسم، شهید هسته ای ایران، دشمنان نظام و انقلاب به این پیج نیز حمله کرده و پخش زنده را از کار انداختند و این مراسم در چند دقیقه اول از دسترس خارج شد و حساب کاربری مسدود گردید.

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده