فرماندار بناب از مدیریت دانشگاه پیام نور استان بعلت عدم ثبات مدیریتی در دانشگاه پیام نور مرکز بناب ابراز نارضایتی کرد و گفت: در پنج ماه گذشته ۳ رئیس در دانشگاه پیام نور بناب عوض شده است.

فرماندار بناب از مدیریت دانشگاه پیام نور استان بعلت عدم ثبات مدیریتی در دانشگاه پیام نور مرکز بناب ابراز نارضایتی کرد و گفت: در پنج ماه گذشته ۳ رئیس در دانشگاه پیام نور بناب عوض شده است.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب،  فرماندار بناب قبل از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، با انتقاد شدید از مدیریت دانشگاه پیام نور استان بعلت عدم ثبات مدیریتی در راس دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت:در دانشگاهی که از لحاظ کیفیت یکی از دانشگاههای ممتاز استان است نباید در عرض پنج ماه سه رئیس عوض شود که این موضوع باعث ورود لطمه به وضعیت تحصیلی آن می شود.

فرج اللهی در این جلسه کل اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه های عمرانی را از محل اعتبارات ملی،استانی و ماده ۱۸۰ قانون بودجه بالغ بر ۴۶۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:امسال بر خلاف سالهای گذشته که حداکثر ۳۰ درصد بودجه تخصیص می یافت بطور میانگین با ۶۰ در صد تخصیص مواجه بودیم.

Untitled-1

فرج الهی افزود:در سال جاری ۱۰۵ پروژه عمرانی شهرستان از پیشرفت مناسبی برخوردار بودند که در سال ۹۴ نیز احداث کمربندی شهرستان و بیمارستان جدید از جمله پروژه مهم و از آرزوهای چندین ساله مردم شهرستان می باشند که اعتبارمورد نیاز  آنها در بودجه سال ۹۴ کل کشور پیش بینی شده است آغاز خواهند شد.

وی از کمک مالی دو خیر به میزان ۵ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز بیمارستان بناب و دو میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز برای خرید ۱۰۰ دستگاه رایانه و پروژکتور جهت استفاده در مدارس بناب خبر داد و افزود:از ابتدای سال آتی احداث ۳ باب مدرسه طبق تفاهم نامه امضاء شده از محل اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس کل کشور احداث خواهد شد.

فرماندار بناب با اشاره به هزینه کرد مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای زیر ساخت های مسکن مهر شهرستان بناب گفت:با اجرای کلانتری و ساختمان مسجد این شهرک و رفع نواقص موجود بزودی پرونده مسکن مهر در بناب بسته خواهد شد.

 فرج الهی با انتقاد شدید از مدیریت دانشگاه پیام نور استان بعلت عدم ثبات مدیریتی در راس دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت:در دانشگاهی که از لحاظ کیفیت یکی از دانشگاههای ممتاز استان است نباید در عرض پنج ماه سه رئیس عوض شود که این موضوع باعث ورود لطمه به وضعیت تحصیلی آن می شود.

رئیس شورای اداری بناب از نابودی اراضی ملی در شهرستان بناب نیزاظهار ناخرسندی کرد و افزود:اراضی ملی شهرستان در حال نابودی هستند لذا بر اداره منابع طبیعی،جهاد و دهیاران تکلیف میشود محافظت لازم را بعمل آورده و نسبت به تملک آنها توسط دولت اقدام نمایند.

وی از میزان رضایت مندی مردم از ادارات در سال۹۲  ابرازنارضایتی کرد و افزود: با تعاملی که بین مردم و مسئولین شهرستان در سال جاری بوجود آمده است رضایت نسبی تامین گردیده که بزودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

در جلسه شورای اداری آقای الهی زاده بعنوان رئیس اداره گمرگ و آقای سید علیزاده بعنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب معرفی شدند.