نماینده ی مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، او را الگوی عملی نسل معاصر خوانده و مجازات عاملان شهادت وی را، سنت بی تبدیل خداوند خواند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار انعکاس،به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، گفت: وی شخصیتی کم نظیر است که همچون امام خمینی (ره), هویت و مقامش با گذر زمان به منصه ی ظهور خواهد رسید، چرا که او هنوز هم که هنوز است آنگونه که درخور مقام اوست، شناخته نشده است.

وی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی به همرزمان و رهروان آن شهید گفت: «مکتب سلیمانی» مکتبی بر حق بود، چرا که او بهترین الگو در تمامی ابعاد زندگی شخصی، دینی، سیاسی و اجتماعی اش بود، شخصیتی تاثیرگذار در جبهه های نبرد بود، به گونه ای که به جِدّ میتوان گفت اگر سردار سلیمانی نبود، ریشه ی داعش در منطقه خشکانده نمیشد!

شیخ محمد بنابی، در باب دلایل محبوبیت آن شهید والامقام، افزود: اخلاص سردار، دلیل اصلی محبوبیتش بود! همین اخلاص وی در خدمت به مردم و ولایت بود که حُب ایشان را در دل آحاد ملت جای داده بود و این حب و علاقه ابدی است، به حدی که شکوه تشیع پیکر پاکش توسط ملت شریف، بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی در خصوص مسببان شهادت سردار سلیمانی، با تمسک به آیه ی شریفه ی :«فسیعلم الذین ظلموا أیّ ینقلبٌ منقلبون»افزود: بی شک احوال مسببان شهادت آن مرد بزرگ، بسیار خارتر و زبون تر از احوال «سلمان رشدی» ملعون خواهد بود، ترامپ و بانیان شهادت سردار سلیمانی، عاقبتی همچون عاقبت یزید و شمر ملعون خواهند داشت، چرا که این سنت خداوند است و خدا خون هیچ شهیدی را مهدور می نماید!

شیخ محمد بنابی، در خاتمه، تمامی دوستداران آن شهید بزرگوار، علی الخصوص جوانان را به تأسی و پیروی از مسلک و مکتب سردار سلیمانی دعوت نموده و گفت: حاج قاسم نیست، اما مکتبش ساری و جاریست؛ زندگی او الگوی عملی برای همه ی ماست، چرا که شاخصه های عمیق انسانی او همچون اخلاص، گمنامی و وظیفه شناسی اش، عامل اصلی محبوبیت عام وی گردید لذا در تمامی جوانب زندگی شخصی و اجتماعی، بهترین و کاملترین الگو برای نسل معاصر ما به حساب می آید.

خاطر نشان میگردد این گفتگو، با اطلاع رسانی قبلی در کانال خبری انعکاس، به شکل زنده، از پیج خبری اینستاگرامی انعکاس نیز، به سمع و نظر مخاطبان رسید.