صبح امروز جلسه مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز با حضور فرماندار، بخشدار،معاون عمرانی فرماندار، شهردار های بناب و خوشه مهر و سایر روئسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی در جلسه مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز، مهمترین هدف جلسه را هماهنگی تمام دستگاهها دانست و گفت: اگر تمامی ارگان ها و نهاد ها و ادارات خدمات رسان با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند همه مشکلات ساخت و ساز غیر مجاز رفع می گردد.

وی افزود: همیشه پیشگیری مقدم بر درمان است و قبل از عملیات ساخت و ساز غیر مجاز حتما بایستی ارگانها با یکدیگر بصورت هماهنگ از اقدام ساخت وساز غیر مجاز پیشگیری نموده تا بعدا دچار مشکلات این حوزه نشوند.

فرماندار بناب با اشاره به اصول مهندسی شده در این باب افزود: در ریشه باید مشکلات را حل کرد و تمامی مسائل آسیب شناسی شده و راهکاری برای آن ارائه گردد، چرا که بیشتر مشکلات ناشی از نبود راهکار و برنامه می باشد که چرا این موضوعات اتفاق می افتد و کدوام عوامل باعث ساخت و ساز غیر مجاز می شود تا این آسیب شناسی ها به مرحله مقابله رفته و در ابتدا حل گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود: البته افراد سود جو نیز در این میان هستند که از فرصت استفاده نموده و قانون را دور می زنند که اگر در این مورد احساسی رفتار شود و دلسوزی به خرج داده شود در آینده با  مشکل روبرو می شویم که نهادهای نظارتی بایستی برخورد نموده و از اراضی محافظت گردد که وظیفه اصلی ما می باشد.

انتهای پیام/ ج