فرماندار بناب گفت: طول دهه فجر فرصتی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم به خصوص جوانان تبیین کنیم اگر در این مورد پاسداری نکنیم به نظام خیانت کرده‌ایم.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به اثرات و تلفات پیک سوم کرونا در آبان و آذر ماه گذشته گفت: کادر درمان به شدت در طول این یکسال خسته شده اند تمام دستگاه‌ها موظفند از همه امکانات موجود جهت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنند در غیر اینصورت باید منتظر پیک چهارم کرونا باشیم که فاجعه بار خواهد بود.

فرماندار بناب با بیان اینکه فوت هر شهروند در اثر کرونا برای ما یک فاجعه دیگر است، گفت: اگر غفلت کنیم اسفند ماه و فروردین ۱۴۰۰ روزهای سختی را سپری خواهیم کرد بنابراین انتظار ما از مردم و مسئولان این است که پروتکل های بهداشتی را حتماً رعایت کنند.

فتحی در بخش دیگر سخنان خود نظم و انضباط در ادارات بناب را اسفبار دانست و گفت: کوتاهی برخی مدیران و روسای ادارات در خدمت‌رسانی به مردم زیبنده این نظام نیست و ما شاهدیم که نظم و انضباط در برخی ادارات رو به زوال است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب استفاده از خودروهای دولتی در غیر وقت اداری را ممنوع اعلام کرد و گفت: برخی روسای ادارات خودرو دولتی را تبدیل به خودرو خانوادگی کرده اند منبعد از نیروی انتظامی می‌خواهیم با تردد هرگونه خودروی دولتی در غیر وقت اداری برخورد کرده و خودرو را توقیف کنند.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین اولویت‌های نهادها دانست و گفت: شنیده ‌ایم در برخی بانک ها به ارباب رجوع توسط کارمندان و مدیران بانک‌ها بی‌حرمتی شده و گاها کتک کاری شده اند؛ این یک معضل است و ما قطعا با چنین معضلاتی برخورد خواهیم کرد.

فرماندار بناب با اشاره به عدم همکاری برخی ادارات با رسانه های شهرستان، گفت: طبق نظر استاندار آذربایجان شرقی هیچ مدیر و نهادی حق شکایت از رسانه ها را ندارد، انتظار ما این است که روسای ادارات نهایت همکاری را با رسانه ها داشته باشند.
فتحی در خاتمه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: طول دهه فجر فرصتی است که باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم به خصوص جوانان تبیین شود اگر واقعاً هر کدام از ما مسئولان در این مورد پاسداری نکنیم به نظام خیانت کرده‌ایم.